Gå til innhold

møteplassen svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet profil for noen dager siden på møteplassen. Jeg syntes det var dyrt å ha sånn vip. Men så begynte jeg å få noen mailer, men kunne ikke lese de. De har skjult meldingene, men kan se litt. Så ble jeg nysgjerrig og kjøpte sånn vip for et år, og da jeg åpnet mailene så hadde de bare skrevet hei eller smilefjes, da det før vip så ut som de hadde skrevet masse. Er ikke dette svindel? Nå angrer jeg fordi jeg har bindingstid på ett jævla år!

Anonymous poster hash: efba3...17b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest møteplassen er ei håpløs side. Har hatt profil der, men gav opp for alt koster jo penger. Men å betale for eit år hadde faktisk ikkje falt meg inn

Anonymous poster hash: 6a512...1b4
  • Liker 4
Skrevet

Hhaha, jeg ler så tårene spretter her! :skratte:

hvorfor ler du? Det er ikke noe morsomt! Jeg er fattig student :(

• Liker 1
Skrevet

hehe den er lei mister. Håper du finner ei høne :fnise:

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Kanskje trådstarter er en dame? Det er jo bare damer som får mail på nettsjekkesteder?

• Liker 2
Skrevet

Fordi du brukte penger for så å oppdage at det var bare enstavelsesord i brevene dine :P Unnskyld :(

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Sist jeg lagde meg profil på møteplassen, slettet jeg meg da det nok en gang kom mail fra mr.Naughty. Da tenkte jeg at jeg har blitt en sånn person som har vært på nettdating i evigheter og dømt til å forbli der. Siden jeg er en mester på endringsmanøvre i mitt eget liv, har jeg nå sluttet med nettdating for alltid.

Og møteplassen er ikke svindel. Det kan godt hende at trådstarter finner seg en partner der og det er mange der inne som virkelig ønsker seg en kjæreste.

Du KAN prøve å sende en mail til kundeservice og si du klikket litt feil og egentlig bare skulle ha en måneds medlemsskap for å finne ut om du liker deg på møteplassen.

Skrevet

Og møteplassen er ikke svindel.

Å lure personer til å betale med at de har fått "brev" når det i virkeligheten bare er en smiley eller noe sånt, kan godt kalles svindel.

Anonymous poster hash: fda34...6d8

• Liker 6
Skrevet

Å lure personer til å betale med at de har fått "brev" når det i virkeligheten bare er en smiley eller noe sånt, kan godt kalles svindel.

Helt enig i denne, her ville jeg ha klaget umiddelbart og krevd pengene refundert. Møteplassen er en Norsk side så man bør og normalt sett ha 14 dagers angrefrist.

Spesielt hvis det så ut som at det var ett reelt brev i utgangspunktet uten at det var noe som helst tekst der.

• Liker 1
Skrevet

ts her!

De har dekket over teksten, men man kan se bokstavene i begynnelsen av hver setning/linje. Så derfor så det ut som det var mer enn bare hei og smilefjes. Og det er jo ingen fine der, eller de svarer jo aldri!

Skrevet

jeg tror ikke de har så mye rettigheter, et brev er et brev.

Gjest Lady Isabelle
Skrevet

Neida, Møteplassen er ikke svindel, men de folkene som sender deg smilemerker og bare "Hei!" har vel lyst til å ta kontakt med deg, men er litt usikre. Derfor disse korte meldingene.

Selv er jeg kjempefornøyd med Møteplassen. Det var der jeg traff min ektemann og har endelig fått et godt liv. All honnør til dem.

Skrevet

Og har du betalt, så har du betalt, for et år. :(

Anonymous poster hash: be70b...fff
Skrevet

ts her!

De har dekket over teksten, men man kan se bokstavene i begynnelsen av hver setning/linje. Så derfor så det ut som det var mer enn bare hei og smilefjes. Og det er jo ingen fine der, eller de svarer jo aldri!

I dette tilfellet er det svindel, eller i alle fall godt innenfor gråsonen, krev pengene tilbake umiddebart.

• Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hehe.

Jeg registrerte meg på Møteplassen forrige gang jeg hadde influensa og opplevde det samme, men valgte å ikke betale. Stoltheten min var større enn nysgjerrigheten min, selv om hun som hadde sendt meg melding var veldig pen.

:)

Skrevet

Hehe.

Jeg registrerte meg på Møteplassen forrige gang jeg hadde influensa og opplevde det samme, men valgte å ikke betale. Stoltheten min var større enn nysgjerrigheten min, selv om hun som hadde sendt meg melding var veldig pen.

er som de prøver å lokke oss til å kjøpe sånn vip, du var sterk nok til å motstå fristelsen ikke jeg :(

Skrevet

Hehe.

Tror nok de som sender slike meldinger er "ansatt" av nettstedet for å gjøre det, nettopp for å få folk til å betale, så det er jo opplagt at dette er ren svindel.

• Liker 3
Gjest Ironically me
Skrevet

Student... OK, jeg vet ikke hva møteplassen koster men du er student! 'ello! Du er mest sannsynelig inne i den fasen i livet ditt hvor du møter flest andre mennesker innenfor din egen aldersgruppe innen felles interreser og holdninger ang yrkesvalg etc, etc. Det kommer jo an på hva du studerer da! Ikke mening å strø salt her!

hvorfor ler du? Det er ikke noe morsomt! Jeg er fattig student :(

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet
Den 1.9.2013 at 13.29, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet profil for noen dager siden på møteplassen. Jeg syntes det var dyrt å ha sånn vip. Men så begynte jeg å få noen mailer, men kunne ikke lese de. De har skjult meldingene, men kan se litt. Så ble jeg nysgjerrig og kjøpte sånn vip for et år, og da jeg åpnet mailene så hadde de bare skrevet hei eller smilefjes, da det før vip så ut som de hadde skrevet masse. Er ikke dette svindel? Nå angrer jeg fordi jeg har bindingstid på ett jævla år!

Møteplassen er bare 💩. ..svindel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...