Gå til innhold

Respektløs mann- hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen hadde bursdag og vi pratet som vanlig i går over sms, først pratet vi om situasjonen i Syria, så gikk vi over til noe annet som er da bursdagen hans. Jeg gratulerte han med dagen og spurte hva han ønsket seg av materielle ting, ikke noe seksuelle ønsker og da sa han : " jeg vil ha pikken min i rumpa di" vi har aldri hatt analsex før, og nå som vi er venner ( eller ikke det engang men vi er ikke fiender, gidder ikke å være det med ekser) jeg synes at det er veldig respektløst og bestemte meg for å slutte å prate med han helt, ikke hei engang , ingenting. Er det rett av meg? Ble litt sjokka da vi pratet seriøst og plutselig dukker den setningen opp.. Han var ikke full heller.

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: e6897...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde droppa å ha kontakt med eksen. Det pleier ikke å føre noe godt med seg. :)

• Liker 6
Skrevet

Beklager, men jeg hadde skjelt han ut etter noter og sagt klart ifra om at jeg ikke ville snakke med han før han ba om unnskyldning og mente det...

Anonymous poster hash: b44cc...d30
  • Liker 3
Skrevet

Han ønsket å sjokkere deg. Teste deg ut. Først med å gå altfor langt, så kan det hende han unskylder seg og moderer seg, og dernest et ønske om å ha vanlig sex med deg.

Skrevet

Jeg bare sluttet å svare han. Skal aldri svare heller, så får han mase å grine hvor mye han vil.

• Liker 2
Skrevet

jeg hadde bare ledd hvis eksen min hadde sagt noe sånt.. og svart han at han var teit

Anonymous poster hash: 97378...ea5
  • Liker 1
Skrevet

Hvis dere har vanlig sms-kontakt som du sier så er dere jo venner (!) og med en eks såpass nær i hverdagen er det vel ganske sannsynlig at en eller annen sånn sleiv-setning må dukke opp? "Haha - og jeg ønsker meg en tur i rommet" hadde jeg svart.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

"Feel free. Siden du har så tynn og kort pikk, regner jeg med det skal gå lett som en plett."

• Liker 4
Skrevet

Nei. Det var ikke respektløst av han. Han var ærlig med deg og slengte faktisk inn et kompliment, så hva er det du sutrer over? Er du ikke en sterk uavhengig kvinne da, eller blir dere så lett vippet av pinnen? Anonymous poster hash: c5c41...745

• Liker 2
Gjest pilldorf
Skrevet

Heh. Hadde nok reagert som de fleste andre vanlige mennesker ja.

Det finnes folkeskikk. Og det finnes kontekst.

• Liker 2
Skrevet

Jeg gratulerte han med dagen og spurte hva han ønsket seg av materielle ting, ikke noe seksuelle ønsker

Sa du faktisk det? Det var jo et rimelig ledende spørsmål. Når jeg spør venner hva de ønsker seg trenger jeg aldri å presentere at jeg ikke snakker om seksuelle ønsker.

Skrevet

"Feel free. Siden du har så tynn og kort pikk, regner jeg med det skal gå lett som en plett."

Og hvordan kan du vite at pikken hans er tynn og kort? Om den ikke er det, så er det jo litt merkelig å komme med et sånt svar.

Anonymous poster hash: 8fed1...9f2

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hadde bare tenkt at han var teit, sagt det og sett hvor samtalen gikk etter det.

Skrevet

Sa du faktisk det? Det var jo et rimelig ledende spørsmål. Når jeg spør venner hva de ønsker seg trenger jeg aldri å presentere at jeg ikke snakker om seksuelle ønsker.

Nei, jeg sa, hva ønsker du deg? Velg hva du vil fra butikken, jeg har blitt rik og tullet med han, da sa han at han ikke ville ha noe der, men heller pikken hans i rumpa mi. Jeg var seriøs og plutselig fikk jeg dette, synes ikke det var morsomt eller greit på noen måte.

• Liker 1
Gjest Username
Skrevet

Jeg hadde ikke svart ihvertfall. Er bare tull med ekser....

Skrevet

Eksen hadde bursdag og vi pratet som vanlig i går over sms, først pratet vi om situasjonen i Syria, så gikk vi over til noe annet som er da bursdagen hans. Jeg gratulerte han med dagen og spurte hva han ønsket seg av materielle ting, ikke noe seksuelle ønsker og da sa han : " jeg vil ha pikken min i rumpa di" vi har aldri hatt analsex før, og nå som vi er venner ( eller ikke det engang men vi er ikke fiender, gidder ikke å være det med ekser) jeg synes at det er veldig respektløst og bestemte meg for å slutte å prate med han helt, ikke hei engang , ingenting. Er det rett av meg? Ble litt sjokka da vi pratet seriøst og plutselig dukker den setningen opp.. Han var ikke full heller.

Hva hadde du gjort?

Fleipet tilbake. Om du skal være nærtagende at all slags merkelige kommentarer går innpå deg så kommer du til å leve et meget irriterende liv.

Selvsagt blir vi jo alle rundere med alderen, men om du går inn for det jo før jo heller så blir du nok mer fornøyd her i livet.

Eller du kan trøste deg med at om dette evner opprøre deg så har du sett svært lite av problemer i livet.

Anonymous poster hash: bf4ce...856

Skrevet

Du var seriøs? Du tullet jo om at du hadde blitt rik. Men enig i at svaret hans var tåpelig.

Anonymous poster hash: 0d448...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...