AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Dette må da være det perfekte stedet for en bitterpikk å møte ei sur fitte?! Selv tror jeg at jeg havner rundt 11-12 på PH skalaen, så for å utjevne meg bør du være sånn ca sitronsyresur! Bare å stille seg i kø! Anonymous poster hash: 6c1ea...a2e
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg har lov til å ikke føle meg trist for at jeg også havner på 11-12 på denne skalaen?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Jeg har lov til å ikke føle meg trist for at jeg også havner på 11-12 på denne skalaen? Shiiiiiiiit boy, her blir det konkurranse! Anonymous poster hash: 6c1ea...a2e
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Shiiiiiiiit boy, her blir det konkurranse! Anonymous poster hash: 6c1ea...a2e Sikkert ikke. Jeg er jo, når jeg gransker meg selv i speilet, både bitter, syrlig og besk. I tillegg er jeg snerpete, bedrevitende og sarkastisk. Men jeg har fin rumpe, da!
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Bruke KG som en sjekkearena ? Tjaa. Funker som faen det. Vil ikke kalle meg bitter eller sur av akkurat den grunn dog. Men kan jo alltids bli det uansett da.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Dette må da være det perfekte stedet for en bitterpikk å møte ei sur fitte?! Selv tror jeg at jeg havner rundt 11-12 på PH skalaen, så for å utjevne meg bør du være sånn ca sitronsyresur! Bare å stille seg i kø! Anonymous poster hash: 6c1ea...a2e Hahaha! Selv er jeg langt i fra sur nok til å nøytralisere en pH på 11-12, men lykke til med å finne noen sure nok Anonymous poster hash: bc3fe...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå