Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor skype viser folk som pålogget når de ikke er i nærheten av sin pc? (dreier seg ikke om mobil-pålogging her) Har begynt å snakke med en og annen fordi de står som tilstede (aktivitet for fem minutter siden, eller tre sekunder siden), men så er de jo ikke der. Hva er det som skjer? Lever skype sitt eget liv? Flere som har opplevd det samme? Finnes det en forklaring på "aktiviteten"?

Anonymous poster hash: b5ace...25c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skype merker jo ikke om du er i nærheten av pc-en... Jeg logger på Skype når jeg slår på pc-en, og glemmer ofte å logge av om jeg går ut en tur eller ikke er i nærheten.

Jeg setter ofte pc-en i hvilemodus når jeg går for å unngå dette, men har nå fått en pc som liker å slå seg ut av hvilemodus, og vips er det en haug av Skype-meldinger når jeg kommer tilbake. Det er jo pc-en sin feil, og ikke Skype sin feil. ;)

Skrevet

Jeg har oppdaget dette:

Er pålogget på skype en stund og så avslutter jeg(logger av). Neste dag eller neste gang jeg logger på så får jeg melding om at noen har skrevet til meg på Skype etter at jeg har vært avlogget. Jeg spør personen hvorfor han/hun har gjort det, og da sier de at jeg sto som pålogget, men med en gang de sendte meg en melding, så logget jeg av .....

Skikkelig irriterende!!

• Liker 2
Skrevet

Kan også være at du har vedkommende som Facebook-kontakt i Skype. Kjæresten min f.eks er sjelden pålogget programmet Skype, men er alltid pålogget Facebook (pga mobilen), og i min Skype er han derfor alltid pålogget, selv om han i praksis ikke er tilstede.

Har ikke opplevd problemet Ozelot har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...