AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Vi har vært et par i snart to år nå. Han har enda ikke sagt at han elsker meg, men han sier ofte at han er glad i meg. Jeg vet at jeg sa det til han i fylla for ett halvt år siden. Husker ikke om han sa det tilbake da, men han var i alle fall edru og husker det. Synes det er merkelig at han ikke har sagt det enda. Anonymous poster hash: a66e6...3eb
Nautika Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 For min del er det ikke naturlig å bruke frasen "jeg elsker deg", så jeg har ikke sagt det til kjæresten enda etter 2 år sammen. Har sagt til han at det ikke føles naturlig å si, så jeg håper at han ikke tviler på mine følelser på grunn av dette.
Upadiela Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Trenger det å bety noe da? Trenger man å si nettop de tre ordene for at en skal bli fornøyd? Jeg synes det holder å vise det. Han som nå er eksen min, sa aldri det, men viste ofte hvor mye jeg betød for han. Hadde ikke noe behov for å høre de tre ordene da. Mange skremmes også av det, at det liksom er store og alvorlige ord, og det må føles helt hundre prosent riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå