Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ved en tilfeldighet/forsnakkelse ut at omtrent alle jeg kjenner var invitert i en rund dag et par dager senere. Inkludert mine beste venner. En av dem (kvinne) mente det måtte være en glipp og forglemmelse fra jubilanten at jeg ikke var invitert. En annen (mann) ringte angivelig og spurte verten om han kunne ta meg med, og fikk nei. Pga konen hans ikke likte meg og de ikke ville ha noe "drama".

Jeg pleier verken sloss eller krangle når jeg er på fest, heller ikke legge meg etter venner som i tillegg er opptatt, så jeg synes den var litt drøy. Nå har denne mannlige vennen tidligere kommet med tilsvarende unnskyldninger for ikke å ha meg med på ting, men da har det vært andre menn og kjærestene deres som har vært unnskyldningen. Jeg konfronterte han ene tilslutt, og han påstod han aldri hadde sagt noe slikt? Dette var for et par år siden. I det senere tid har jeg vært singel, og denne vennen min kommer innimellom med hint og antydninger om at han vil noe mer enn vennskap.

Jeg har slitt en del med depresjon de senere år, av og på. Akkurat nå er de veldig på, og jeg har isolert meg en del sosialt, men akkurat denne happeningen hadde jeg faktisk lyst til å delta på. Men etter det som ble angivelig sagt, føler jeg meg lettere paranoid og forbannet og har egentlig mest lyst til å bare kutte ut hele gjengen.

Jeg har klødd i fingrene etter å skrive en "Takk for at jeg ikke fikk komme, kjempekoselig etter så mange års bekjentskap", men har greid å la være.

Og ja, vi er alle langt over 30, selv om dette høres ut som et fjortisdrama...

Anonymous poster hash: ecbb2...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, mine såkalte beste venner gikk selv om jeg ikke ble invitert. Er det lov å være skuffet og såret over det?

Skrevet

Du kan ikke tenkte deg i det hele tatt hvorfor de ikke ville ha deg der? U

Anonymous poster hash: f98ea...697
Skrevet

Jeg kunne vært skikkelig cocky og sagt det er fordi jeg får mer oppmerksomhet, selv om jeg aldri har sex på dassen med en random fyr, og går hjem alene?

Skrevet

Slett ikke uvanlig at single blir ekskludert av vennepar, særlig hvis noen merker, eller mistenker, at deres bedre halvdel er litt i overkant begeistret for den single venninnen.

Skaff deg et større nettverk.

Anonymous poster hash: 99975...321
Skrevet

Hadde kuttet de ut. Dersom man anser den single vennen som en trussel er ikke de "vennene" noe å samle på. De fleste av mine venner er en god blanding av single og par, og jeg kunne ikke drømme om å ekskludere noen på grunn av sivilstand.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg, så hadde jeg gått i meg selv for å finne ut hva som gjør at jeg ikke ble likt (siden jeg ikke hadde funnet svarene, så hadde jeg spurt eieren av svaret om dette), så hadde jeg vurdert om det var noe jeg ville endre med meg selv og sannsynligvis ville jeg ha endret litt på nettverket mitt.

Skrevet

Jeg vet at en del kvinner ikke liker meg, fordi jeg "gjør for mye utav meg".

Det er bare sånn jeg er. I senere tid har det kanskje blitt ekstra mye utav meg, siden jeg sjelden går ut og et par øl gjør at jeg virkelig kvikner til. Pga depresjonen er selvbildet på bånn og jeg er veldig usikker, så det blir mye skravling og vitsing...

Sitter jeg stille i en krok tror folk jeg er døende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...