AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hei Når jeg pleier å ha mensen de første 2-3 dagene blør jeg veldig veldig mye. Kan aldri tenke meg å ikke bruke tampong. Og pleier å vondt i ryggen også. Men på fredag når jeg fikk mensen så blør jeg nesten ingen ting. Jeg kan ikke føle at jeg har fått mensen en gang, ingen smerter i magen/rygg. Nå går jeg på do hvert 5-6 time og det er veldig lite blod på bindet. Mens vanligvis måtte jeg bytte tampong etter 3-4 timer. Så jeg vet ikke om det er festeblødning? Jeg får mest brun utflod og noen dråper av blod også.Anonymous poster hash: 29acf...6bb
Sabel Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Den enkleste løsningen er å ta en graviditetstest.
Harlekin Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hvor lenge er det siden du hadde eggløsning? Festeblødning opptrer en ukes tid etter det, og det er snakk om lite blod, ikke over flere dager. Men det kan godt være at du er gravid, mange har en menslignende blødning eller spotter selv om de er gravide. Ta en test du, det kan du gjøre selv om du blør.
Sabel Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Ta en test nå og så tar du en ny om en ukes tid.
Ayesh Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Hei har ikke tatt test enda. Men nå er jeg ferdig med mensen eller jeg håper det var festeblødning jeg har hatt. Jeg er ihvertfall ferdig med det. Men nå får jeg mye blankt utflod. Tror dere jeg er gravid? Har kjøpt test men skal ta imorgen tidlig
Harlekin Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Det er selvsagt umulig for oss å si, men jeg håper det for din skyld:-) Hvis det var en festeblødning, får du ikke positiv test i morgen. Festeblødning skjer en ukes tid etter EL, og da er det enda for tidlig å få positiv test. Så får du ikke positiv test i morgen, kan du vente en uke til og teste igjen. Men jeg tror egentlig ikke det er festeblødning du har hatt, festeblødning er bare en bitte liten blødning og varer ikke i flere dager. Da er det større sjanse for at det er en menslignende blødning du har hatt på tross av at du er gravid, og da vil du nok få positiv i morgen.
Ayesh Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Tusen takk Harlekin for at du svarte. Jeg får ta testen imorgen. Vet ikke om det var festeblødning eller bare mensen men jeg har aldri blødd så lite. Men ja det varte i 4-5 dager så jeg også usikker nå. Får ta testen imorgen...😍 Det er selvsagt umulig for oss å si, men jeg håper det for din skyld:-) Hvis det var Æen festeblødning, får du ikke positiv test i morgen. Festeblødning skjer en ukes tid etter EL, og da er det enda for tidlig å få positiv test. Så får du ikke positiv test i morgen, kan du vente en uke til og teste igjen. Men jeg tror egentlig ikke det er festeblødning du har hatt, festeblødning er bare en bitte liten blødning og varer ikke i flere dager. Da er det større sjanse for at det er en menslignende blødning du har hatt på tross av at du er gravid, og da vil du nok få positiv i morgen.
Ayesh Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Tusen takk Harlekin for at du svarte. Jeg får ta testen imorgen. Vet ikke om det var festeblødning eller bare mensen men jeg har aldri blødd så lite. Men ja det varte i 4-5 dager så jeg også usikker nå. Får ta testen imorgen...😍
Ayesh Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Ja harlekin testet nå. Var negativ ((( Men som du sier at jeg burde teste om ca en uke. Så får jeg teste på nytt da
Harlekin Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Det var synd, men bedre lykke neste gang!
Ayesh Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 idag har jeg hatt litt stikninger i mage /underlivet helt nedesrt på høyre side. kan det bety noe?
Harlekin Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Ja, det kan betyr noe, men det kan også ikke ha noe med saken å gjøre. Jeg har masse stikninger og romstering i magen til tider, spesielt når jeg håper på å være gravid - men likevel er jeg ikke gravid. Jeg tror egentlig du skal belage deg på at du ikke er gravid, slik at du ikke får så ekstremt store forhåpninger. Da blir fallet desto større. Du kan jo prøve igjen neste måned! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Hvis du har fått negativ test og blødd i 4-5 dager, tror jeg det er like greit at du belager deg på å ikke være gravid, i steden for å lete etter tegn. Ikke vondt ment, men det er så lett å håpe for mye- og det hjelper ikke på resultatet å lete etter mer eller mindre usikre tegn. Du har jo en ny sjanse neste måned Anonymous poster hash: cd872...fc7
Ayesh Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Men takk for ar dere svarte harlekin og anonymbruker
Harlekin Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Hvis dere har prøvd 1 år, er det kanskje på tide med utredning av deg og din partner? til deg, jeg vet så alt for godt hvordan er det å håpe og vente og kjenne etter sympotomer i måned etter måned, og så skjer det aldri noe. Selv har jeg en datter på 4 år etter prøverør Krysser fingrene for at dere får det til på egen hånd snart, men hvis det skulle vise seg at det oppstår problemer, er det hjelp å få!
Ayesh Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Tusen takk harlekin. Ja det er sant i det du sier. Prøver å finne symptomer hver mnd selvom innerst inne vet jeg at jeg lurer meg selv hehe men harlekin Hvordan går jeg frem? Skal jeg bestille time hos fastlegen? Snakke med fastlegen at vi har prøvd i et år nå. Hvor langt tid tar det med prøverør? Og hva er d for noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå