Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker du det på kroppen når du får eggløsning?

Har du evt alltid gjort det, eller bare etter at du ble prøver og bevisst på hvert minste signal fra kroppen? ;)

Jeg har tre dager med el-slim i eggløsningstiden, så jeg merker det på den måten. Har stabil syklus og slimet kommer alltid den dagen jeg venter det.

Uten om det merker jeg ingenting. Har ikke vondt/ stikninger o.l. Alt er som vanlig.

Anonymous poster hash: 71091...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kjenner det veldig godt. Merker det på kroppen i opptil en uke før eggløsning. Magesmerter, forstoppelse, oppblåst, økt utflod. Noen dager har jeg så kraftige smerter at jeg må ta smertestillende for å fungere skikkelig.

Anonymous poster hash: 3e841...395
Skrevet

Ja, jeg kjenner det veldig godt. Merker det på kroppen i opptil en uke før eggløsning. Magesmerter, forstoppelse, oppblåst, økt utflod. Noen dager har jeg så kraftige smerter at jeg må ta smertestillende for å fungere skikkelig.

Og ja jeg har alltid gjort det. I tenårene var jeg vel ikke helt klar over det, men når jeg ble eldre så jeg etterhvert en sammenheng mellom disse smertene og når jeg fik mens og skjønte hva det var

Skrevet

Nei, merker ikke noe som helst. Men merker derimot når mensen er like rundt hjørnet :P

Skrevet (endret)

Ja, veldig tydelig. Det tok en stund før jeg skjønte at de gjentakende smertene, stølheten og ømheten jeg hadde var eggløsning. Jeg kan til og med kjenne på hvilken side eggløsningen er. Har dessuten litt økt utflod et par dager før eggløsning skjer.

Jeg har nok kjent det siden før jeg kan huske, men det tok lang tid før jeg satte dem i sammeheng med eggløsning. Det gjorde jeg først i godt voksen alder.

Endret av Harlekin
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg begynte å kjenne det etter at vi begynte prøvingen. Stikninger/ømhet i siden. Men det var en velkjent smerte, så jeg har nok kjent det før også, jeg bare visste ikke hva det var. Men jeg kjente det ikke like godt i hver periode.

Den gangen jeg ble gravid kjente jeg det veldig godt, hadde aldri hatt det så vondt. Så jeg sa til mannen min at nå må vi bare sette i gang ;) Og jammen slo det ikke til også :)

Skrevet (endret)

Før jeg fikk mitt første barn kjente jeg ingenting til eggløsning, og el-slim hadde jeg bare bittelitt, og ikke hver måned. Etter fødsel har jeg begynt å få el-smerter og mye el-slim i flere dager før dagen. Menssmertene jeg hadde før jeg fikk min første har derimot forduftet! Herlig!

Endret av Bestee
Skrevet

Jeg har aldri prøvd, men merker det tydelig. Slimet endrer seg og sexlysten er på topp. Etter at jeg fikk spiral kniper det også lett i eggstokken på den siden som slipper egget.

Anonymous poster hash: d6a8e...c19
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker om jeg har EL eller ikke, i og med at jeg har pco så har jeg smerter stort sett hele syklusen :(

Skrevet

Ja, jeg har mensmurringer nederst i magen stort sett fra midt i syklusen og til neste mens. Vondt i brystene og slapp som bare det.

Skrevet

Aldri kjent noe som helst. Det hender jeg har EL-slim, men det er ikke så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...