Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg og kjæresten min har vært i sammen i et år og noen mnd.. Men rett før vi ble sammen, da vi bare dreiv på, så hadde han sex med venninne av meg, og dette klarer jeg ikke glemme. Han hadde spurt om jeg ville bli med på fest, en helg og jeg sa nei fordi jeg skulle jobbe.. Og vi ble enige om at vi skulle dra på fest sammen helga etter. Han dro likevel på fest uten meg, og sendte meldinger med meg store deler av kvelden.. Alt var bra, og han virket helt fin på meldinger. Senere får jeg vite at han hadde sittet å klint med en venninne av meg på vorspielet og senere blitt med på nach med henne + flere, hvor han da hadde hatt sex med henne. Han sier til meg at han var alt for full, så han kunne ikke kontrollere seg, og at han ikke husker så mye fra den kvelden, at han angrer osv.. Jeg blir veldig lei meg pga dette, og prøver å spørre han hvorfor han gjorde som han gjorde, men han blir bare sint når vi snakker om det og sier han ikke husker. Men han virket jo helt fin på telefonen, og akt var jo bra da. Vet ikke hva jeg skal gjøre, dette plager meg virkelig. Og forresten helga etter så møtte han ikke opp på den festen vi skulle til, kanskje fordi jeg og "venninna" mi han pulte var det begge to og jeg visste ingenting. Og han hadde blitt venn med denne jenta på Facebook og drevet å snakket med henne der, men sletta alle meldingene så jeg ikke skulle se. Han hadde jo aldri møtt denne jenta før, og sa at han gjorde det fordi han trodde han ikke hadde noen muligheter med meg , men vi sendte jo meldinger daglig og hadde tydelig noe på gang .... Skjønner ingenting av dette, blir gal av å tenke på det. Hvordan han jeg legge det bak meg?
Gjest beemoo Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Enten så må du glemme, "tilgi" (dog dere var ikke sammen, så han har ikke gjort den store slemme "utro"), og gå videre, om du vil dere skal funke. Selv om jeg må ærlig si jeg ikke liker den typen, som holder på med ei/en, sender sms, alt er greit, mens personen ligger og humper på en annen. Ikke kontroll i fylla er også en fy-fy hos meg. Fylla har ikke skylden! Eller gå.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Ja, problemet mitt er hvordan jeg skal klare å "glemme" dette..
Gjest zendium Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Der er jeg elendig selv. Mitt forhold med eksen gikk til helvette fordi jeg ikke klarte og glemme. Han hadde ikke gjort som din, men det var mye kontakt med ene eksdamen hans, på en måte som gjorde meg i tvil om det fremdeles var følelser for den dama hos min eks. Kontakten, måten de pratet på, alt var bare sårt for meg, dog jeg VET (selvfølgelig i dag, 3 år forsent) at det ikke var noe mellom dem. Men jeg grublet, tenkte, analyserte - hva hvis hvordan hvor ol. Hvordan skru av tankene? Enten være sterk og rett å slett slå de av, tenke på det positive, legge fortiden bak deg, se fremover pluss alt anna så jeg ikke klarte, eller å skru av tankene ved å gå slik jeg måtte og sitte 3 år etterpå og angre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå