Gå til innhold

Kjæresten min strammer ofte musklene sine når han ser på seg selv i speilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør deres kjæreste også det? Hva synes dere om det? :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes han om at du blåser inn magen og lager duckface foran speilet da?

• Liker 10
Skrevet

Hva synes han om at du blåser inn magen og lager duckface foran speilet da?

Hvorfor er du så frekk?

Skrevet

Hihi Kjæresten min gjør dette hele tiden. Han tar ikke bilder i speilet så klart, bare studerer seg selv. Ett stykk meget stolt kar kan man si. Han jobber veldig hardt for kroppen sin og han må da ha lov til å være stolt.

Anonymous poster hash: cd623...437
  • Liker 4
Skrevet

Helt normalt :)

Anonymous poster hash: af02a...b96
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke fint å ha en mann med mye selvtillit? Det er sexy...

Anonymous poster hash: 8ac47...9c6
  • Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Herregus sånt er så pinlig!

Vitner litt om at de er veldig opptatt av hvordan se ser ut og det for meg blir turn off.

Hadde en sånn mann en gang. Trodde han var casanova selv og at musklene hans gjorde han til guds gave til kvinnen.

Måtte bare prøve å lukke øynene og late som det der ikke skjedde.. :-p

Skrevet (endret)

Så ekkelt. Det er faktisk like ekkelt som når du (eller andre jenter) retter dere opp i ryggen, skyter puppene frem, går opp på tærne så leggene strammer seg eller pusher rumpemuskler når dere ser dere i speilet.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg strammer også musklene foran speilet hver gang jeg har lyst til det. Må jeg slutte med det dersom jeg får meg en kjæreste altså?

Skrevet

Selvsagt gjør han det, sjekke dagsformen.

Anonymous poster hash: faa77...a81
Skrevet

Hehe, det gjør jeg også ;)

Det må da være lov å speile seg og se hvordan man ser ut når man strammer muskelene, eller om man retter ryggen og strutter med rompa som det skrives over her.

Og det trenger selvsagt ikke å bety at man er blåst eller kun opptatt av utseende.

Skrevet

Helt vanlig for folk som trener. Ikke noe vits i å jobbe med trening og kosthold, dersom man ikke kan overvåke resultatet. Vær glad han er interessert i kroppen sin du, mye verre med en fyr som gir faen og lar alt forfalle.

• Liker 3
Skrevet

Ikke bare strammer jeg musklene, dersom jeg er naken drar jeg meg i kølla også...

Skrevet

Min lager trutmunn som er helt lik Doug fra "Kongen av Queens" sitt "speiltryne"

Gjest Runforit
Skrevet

Er da helt vanlig å se på seg selv i speilet hjemme og sjekke formen? Spesielt om en jobber for å ha en fast og atletisk kropp. Man vil da sjekke at treningen gir resultater?

Skrevet (endret)

Det er da helt normalt. :jepp:

.leif

Endret av loffen
Skrevet

Herregus sånt er så pinlig!

Vitner litt om at de er veldig opptatt av hvordan se ser ut og det for meg blir turn off.

Hadde en sånn mann en gang. Trodde han var casanova selv og at musklene hans gjorde han til guds gave til kvinnen.

Måtte bare prøve å lukke øynene og late som det der ikke skjedde.. :-p

Det som er veldig pinlig er kvinner som ser ned på mannen sin for å ha selvtillit.

Anonymous poster hash: c5ea9...c8a

• Liker 2
Skrevet

Så lenge samboern ikke lager duckface i speilet så kan han flexe muskler så mye han vil.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Det som er veldig pinlig er kvinner som ser ned på mannen sin for å ha selvtillit.Anonymous poster hash: c5ea9...c8a

Jeg lukket øynene og gikk derfra. Er det å se ned på noen..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...