Gå til innhold

Når du bestemte deg for å avslutte forholdet, hvordan gikk du frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bestemte du deg for at nok var nok og at forholdet var ved sitt veis ende? Og hvordan gikk du frem når du skulle avslutte forholdet?

Og hvordan var responsen fra kjæresten/ samboeren/ partneren, snart eksen?

Anonymous poster hash: 832d0...247
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestemte meg rundt juletider. Sendte han bare en melding på Facebook, for jeg hadde ikke taklet å møte han da. Ville bare blitt ekstremt trist og begynt å gråte.

Anonymous poster hash: a7cf5...874
Skrevet

Fant ut etter et halvt år at det var masse som ikke stemte i forholdet og ting var ikke "riktige", magefølelsen ba meg om å gjøre ting slutt, og det var nok det beste jeg har gjort.

Ettersom han ikke så det komme at jeg skulle gjøre ting slutt, valgte jeg å ringe han å fortelle hva jeg følte istedet for å møte han personlig. Jeg hadde bare rett å slett ikke klart å konfrontere han og måtte se uttrykket og reaksjonen hans på dette. Jeg ville ikke være en feiging å sende han tekstmelding heller, så da ringte jeg å fortalte alt.

I og med han ikke så det helt komme, merket at han var slått ut og ikke viste helt hva han skulle si, (altså sa han svært lite), men tror han tok det greit.

Skrevet

Ble selv utsatt for dette - krangel og brudd via telefon. Det som skjedde videre var ignorering. Ikke som kjæreste eller venn, men som menneske.

Selv er jeg et menneske med ekte følelser og jeg ble vitne til en ondskap som fikk se dagens lys i motparten.

Greit at folk før eller senere viser sitt sanne "jeg", selv om det tok litt tid.

Anonymous poster hash: 0d076...343
  • Liker 1
Skrevet

Har alltid gjort det face to face og ikke via telefon eller f.boka eller sms. På grunn av at jeg mener det er respektløst å ikke la den andre få muligheten til å stille spørsmål, tross alt delte man noe fint en gang.

• Liker 4
Skrevet

Har alltid gjort det face to face og ikke via telefon eller f.boka eller sms. På grunn av at jeg mener det er respektløst å ikke la den andre få muligheten til å stille spørsmål, tross alt delte man noe fint en gang.

Kan da stille spørsmål på Facebook/SMS!

Anonymous poster hash: a7cf5...874

Gjest pilldorf
Skrevet

Jepp. Har blitt bestemt et par ganger dette nå.

Hva med " Når lot dere eksen være i fred, og gikk videre med livet? "

Skrevet

Jeg har alltid sagt det som det er. Jeg har aldri forlatt noen pga noen andre, og problemene våre har jo vært tatt opp før det ble brudd. En dag kommer dagen at nok er nok, og da har jeg sagt det. Det har aldri vært noen krangling under bruddet, men mange triste følelser hos begge.

Skrevet

Prøvde å snakke om det gjentatte ganger. Det endte bare med at han lovet å skjerpe seg, men det skjedde ikke. For å komme seg ovenpå gjorde han noe utilgivelig, og da var det kjørt.

Anonymous poster hash: 8ee13...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...