AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg og kjæresten har bare vært sammen siden i vår, men det har vært så sterkt og bra fra dag 1. Vi er begge et brent barn og har barn fra før. Begge er skilt. Vi har ikke tid til så mye tid sammen. Jeg er nå borte fra jobb i 14 dager. Jeg har sagt til han at det er viktig for meg at han gir lyd fra seg når han er på fest. Vi har hattt daglig kontakt fra dag 1. Jeg jobbet 13 timer i går og var veldig sliten på kvelden. Verker i kroppen og savnet kjæresten ekstra. Jeg fikk ingen meldinger fra han. Jeg hadde fått en video snap kl 5 i dag morges der han er dritings. Han har akkurat begynnt i ny jobb der han er sjef. Han er så og si den eneste mannen. Det er ikke likt han å ikke gi lyd fra seg, spes når jeg er borte. Siden vi har snakket mye om hva som er viktig for oss i et forhold trodde jeg ikke at jeg skulle oppleve dette. Det høres ut som en bagatell og at jeg er kontrollerende, men det er jeg ikke. Er glad for at han koser seg sånn, men det sårer at han ikke tar hensyn til mine følelser. Jeg er redd for at dette er noe som kan plage meg i årene som kommer da vi mest sansynlig kommer til å ha mye avstand til hverandre. Jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke med han om dette nå, for det virker ikke som vi skjønner hverandre helt. Jeg går rundt med en uggen klump i magen og avstanden blir større når kontakten er laber, men det er heller ikke lurt å ta en diskusjon nå som jeg er på jobb. Kanskje jeg kan si til han at jeg trenger den siste uka til samle tankene mine, for jeg kjenner meg selv så godt og vet at jeg ikke har så mye å gi når jeg går rundt å tenker. Jeg gir mye av meg selv til han, men når responsen er dårlig trekker jeg meg litt tilbake. Dette gjelder ikke kun med tanke på i går. Vet at han har det travelt, men tenker at man har tid i 1 min per dag til å sende en meld. Beklager rotetete innlegg. Skriver fra ipoden. Blir glad for om noen har tips/råd og tilbakemeldinger til meg.Anonymous poster hash: b6b22...944 1
LukaFrost Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Kjøre vene! La da mannen gå på fest uten at han må dulle med deg samtidig. Lær deg å slappe av og stole på mannen. Jeg hadde aldri gidda å ha SMS-plikt på fest.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Kjøre vene! La da mannen gå på fest uten at han må dulle med deg samtidig. Lær deg å slappe av og stole på mannen. Jeg hadde aldri gidda å ha SMS-plikt på fest. Helt enig. Hva er dette for noe tull? Mannen skal "bevise" at han tenker på dama når han er på fest, har sett flere tråder med dette temaet i det siste. Folk som er så fundamentalt usikre og uselvstendige må det være fryktelig slitsomt å være sammen med. Anonymous poster hash: 0d7fd...0d5 1
frk.Sanna Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Takk for svar. Mener ikke at han skal dulle med meg. Jeg vet at han hadde ønsket høre fra meg og blir urolig om dersom jeg ikke gir lyd fra meg. Det er nok pga at jeg er vant til at han gjør det. Kanskje nyforelskelsen alt har lagt seg.
frk.Sanna Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Man blir litt ekstra sårbar når man jobber offshore. Jeg er ikke usikker eller krever meldeplikt, men somsagt er vant til at han gir lyd fra seg derfor reagerte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå