AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann for mindre enn én måned siden. Vi har møttes 3 ganger siden det, og jeg har ikke fått sommerfugler i magen på denne måten på lang, lang tid. Om ikke aldri. Vi ler, er seriøse og har det bare fantastisk når vi mtøes. Høres ganske fantastisk ut, ikke sant? Vel, tidligere i denne uka fikk han en telefon med tilbud om en skoleplass han ikke kan takke nei til. Det er drømmen hans, og det er for så vidt det eneste som har fått meg til å tvile på han(at han ikke har satset på det han drømmer om). Og det er i England. Så han flytter i løpet av neste uke, dato er ukjent enda, han har ikke bestilt billetter. Han sa at kommer til å savne meg utrolig mye, og at han kommer til å mase på meg derfra. Vi er enige om å holde kontakt. Vi kommer helt utrolig godt overens, og han er kjekk, høy og bare en skikkelig bra fyr. Han er alt det alle de før han ikke har vært. Han tar initiativ, han svarer, han er ærlig.. Nå har jeg fri i morgen til onsdag-kveld, så da håper jeg vi får møttes før han reiser. Utrolig at det går an å ha så uflaks når jeg først møter noen som fanger min interesse. Sukk. Anonymous poster hash: 1e8a7...bd1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Huff. Det var synd at han reiser akkurat like før dere fikk interesse for hverandre da. Anonymous poster hash: f682f...e26
Binta Ba Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Da har du jo tre valg: 1: Holde kontakten og bare se hva som skjer derifra, med eventuelle besøk. 2: Slenge deg med. 3: Avslutte det hele.
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 (endret) Akkurat det samme gikk jeg gjennom for akkurat et år siden. Jeg møtte drømmemannen, han var fantastisk på alle mulige måter. En måned etter at vi ble kjent ble han overført til USA, senere til midtøsten. Vi holdt kontakt, og har ennå kontakt. Men jeg føler det beste for meg hadde vært å avslutte det hele da jeg fikk vite at han skulle reise. For meg har det vært veldig tøft, har savnet han masse, og har hatt mange tårevåte netter. Endret 1. september 2013 av Tinkerbell
Gjest ts Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg reiser selv på en 5 måneders reise fra januar av, så på mange måter er dette mindre vondt enn det ville vært å reise fra han i januar. Jeg tror jeg kommer til å holde kontakt med han, men ikke så "intenst" at jeg d savner han for mye. Bare i tilfelle vi kan møtes når han er hjemme. Livet er urettferdig
myrrasarru Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 kanskje han ikke er så fantastisk allikevel da. la han å såfall reise. whats ment to be, will be. det som er, er. det som ikke er, er ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 kanskje han ikke er så fantastisk allikevel da. la han å såfall reise. whats ment to be, will be. det som er, er. det som ikke er, er ikke. Han reiser, det har aldri vært noe spørsmål. Tiden vil vise. Anonymous poster hash: 1e8a7...bd1
myrrasarru Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Han reiser, det har aldri vært noe spørsmål. Tiden vil vise. Anonymous poster hash: 1e8a7...bd1 Nå blir jeg glad. Håper han forter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå