AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Spankulerte hjem etter en slitsom, men hyggelig tur ute i kveld, men fikk etterhvert det verste plaget bak meg i form av noen jenter som skrek og sto i uten å ta hensyn til at folk rundt i boligstrøket garantert kunne bli vekket av støyet som kom fra dem. Jeg orker ikke å irettesette kvinner lenger da de stort sett alltid er for uoppdragne og umodne til å ta til seg kritikk uten å bli furt eller vanskelig og jeg tviler på at disse var noe unntak. Uansett da runder jeg en sving og er vel fornøyd med å få litt fred og slippe de evinnelige masete "hei, hør da, neivel da, hadet da, sur du a" ropene etter meg de siste meterne, før jeg hører et jævla stygt og dramatisk skrik etterfulgt av plutselig stillhet fra retningen jeg svingte av. Blir stående en stund bare for å se om de kommer etter, som de gjør, etterfulgt av at hun ene ser meg og sier "der står han" før de begynner å hilse. Jeg snur meg bare oppgitt, tenker mitt og går videre, før jeg hører "hva faen var det med han der da". Det er så typisk kvinnelogikk. Dere oppfører dere som noe annet rart selv og lager scener hvor enn dere befinner dere, og når folk faktisk gidder holde litt barnevakt for dere, mens dere irrasjonelt, barnslig og idiotisk bedriver risikoadferd med null tanke på andre enn dere selv, så vil ser dere på de naturlige reaksjonene fra omgivelsene deres som det ære. For å si det sånn, jeg skjønner at mange ikke tar voldtektsanmeldelser og annet vissvass fra kvinner særlig seriøst, så sinnsykt lite ordnet, modent og ansvarsfult dere oppfører dere uten tilsyn fra kjærester eller foreldre. Det går litt utover kredibiliteten deres når noe faktisk skjer. Anonymous poster hash: c54ac...40e
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Fulle kvinnfolk, sure mannfolk. Også går verden videre for resten av oss. Mens jeg tenker på rånefjottene som stikker huet ut av bilen og hoier etter folk på gata og tuter. Eller mannfolka som brøler utafor her på kveldstid i vakker symfoni med kvinnefolkhyla. Øøøøøøy, kammerat! Lykke til med humørsvingningene og skylappene, Kammerat! Har du mensen eller? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 quote name="Cordelia" post="13185260" timestamp="1378000560"] Fulle kvinnfolk, sure mannfolk. Også går verden videre for resten av oss. Mens jeg tenker på rånefjottene som stikker huet ut av bilen og hoier etter folk på gata og tuter. Eller mannfolka som brøler utafor her på kveldstid i vakker symfoni med kvinnefolkhyla. Øøøøøøy, kammerat! Lykke til med humørsvingningene og skylappene, Kammerat! Har du mensen eller?
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 (endret) Kvinnfolklogikk ? Kan forstå at det kan være brysomt om kvinner skulle ha en logisk sans ja, hvis en fantaserte om alle kvinner en så på noen ganger tilfeldigvis. Hehe. Ikke at det nødvendigvis gjelder deg da; Ts. Endret 1. september 2013 av pilldorf
Gjest Wanderlust Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Liker at du har blitt spurt om du har hatt mensen minst to ganger i natt. Kvinner har all rett til å oppføre seg som de vil og gjøre hva de vil uten at det er en invitasjon. Nei er nei. At noen ikke skjønner dette sier mer om dere menn enn om oss, siden vi først generaliserer så kraftig her. Ikke at du noen gang kommer til å endre mening, men jeg skriver det likevel for ordens skyld.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Liker at du har blitt spurt om du har hatt mensen minst to ganger i natt. Kvinner har all rett til å oppføre seg som de vil og gjøre hva de vil uten at det er en invitasjon. Nei er nei. At noen ikke skjønner dette sier mer om dere menn enn om oss, siden vi først generaliserer så kraftig her. Ikke at du noen gang kommer til å endre mening, men jeg skriver det likevel for ordens skyld. Prøver du på personlig pers i meningløse kommentarer som er helt irrelevant for tema i natt? Nei, kvinner har ikke rett til å vekke et helt boligområdet fordi de blir slibrige og kåte på en mann de finner attraktiv, uten at noen sier i fra til dem. De kan heller ikke regne med at folk faktisk gidder å gripe inn om de hører et reelt hyl som kan være på alvor når dere driver på sånn som fjas.Anonymous poster hash: c54ac...40e
Gjest Wanderlust Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Prøver du på personlig pers i meningløse kommentarer som er helt irrelevant for tema i natt? Nei, kvinner har ikke rett til å vekke et helt boligområdet fordi de blir slibrige og kåte på en mann de finner attraktiv, uten at noen sier i fra til dem. De kan heller ikke regne med at folk faktisk gidder å gripe inn om de hører et reelt hyl som kan være på alvor når dere driver på sånn som fjas.Anonymous poster hash: c54ac...40e Du er klar over at vi alle er forskjellige uavhengig av kjønn, ikke sant? Menn har vel ikke rett til å vekke hele boligområdet fordi de spyr ut parringsrop de heller, men mange gjør det likevel.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Du er klar over at vi alle er forskjellige uavhengig av kjønn, ikke sant? Menn har vel ikke rett til å vekke hele boligområdet fordi de spyr ut parringsrop de heller, men mange gjør det likevel. Anonymous poster hash: c54ac...40e
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Og det var én persons logikk og argumentasjon. Neste ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå