Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er en troende person, som nylig har starter å praktisere litt. Det går fremover med babyskritt. I det siste har jeg begynt å føle at en ånd/sjel følger med på meg. Dette er selvsagt ikke noe som skjer hele dagen, men kun rundt kveldstid/nattid og for noen få minutter. Har tidligere kjent at jeg føler noen er i nærheten tidligere i livet også, da skjedde det på dagtid også. Tenkte ikke mye over det da, men nå har det allerede skjedd 2 ganger på 3 dager. Kan f.eks føle at noen står bak meg, sitter på senga mi. Merker jeg blir litt kald i huden, og får gåsehud. Jeg blir jo faktisk redd av dette. Tidligere en gang slang hånda mi seg opp i været helt uten videre, uten at jeg gjorde det selv. En annen gang skjedde det samme, bare at beina mi kastet seg opp i været og ned igjen (skulle sove). Denne gangen beveget også persinesnorene på seg og jeg kunne føle noen sitte ved senga mi. Følte at jeg hadde null kontroll på det som skjedde der å da. Det er jo selvsagt skummelt.

Lurer derfor på om det er noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være?

Håper på seriøse svaar! Dette er noe som fort kan bli stressende for meg. Takk på forhånd

Anonymous poster hash: a4ec9...efe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det mye rart man kan innbille seg...

• Liker 3
Skrevet

Bestemoren min snakker alltid om sønnen sin som er med henne over alt. Er noen år siden han døde, men hun nevner han alltid. At hun føler ham å sånn..

Anonymous poster hash: e6699...bd9

• Liker 1
Skrevet

Les om djin i islam så vil du forstå at Ddet er en annen skapelse som lever side om side ved oss men i en annen dimensjon som vi ikke kan se.

Hei!

jeg er en troende person, som nylig har starter å praktisere litt. Det går fremover med babyskritt. I det siste har jeg begynt å føle at en ånd/sjel følger med på meg. Dette er selvsagt ikke noe som skjer hele dagen, men kun rundt kveldstid/nattid og for noen få minutter. Har tidligere kjent at jeg føler noen er i nærheten tidligere i livet også, da skjedde det på dagtid også. Tenkte ikke mye over det da, men nå har det allerede skjedd 2 ganger på 3 dager. Kan f.eks føle at noen står bak meg, sitter på senga mi. Merker jeg blir litt kald i huden, og får gåsehud. Jeg blir jo faktisk redd av dette. Tidligere en gang slang hånda mi seg opp i været helt uten videre, uten at jeg gjorde det selv. En annen gang skjedde det samme, bare at beina mi kastet seg opp i været og ned igjen (skulle sove). Denne gangen beveget også persinesnorene på seg og jeg kunne føle noen sitte ved senga mi. Følte at jeg hadde null kontroll på det som skjedde der å da. Det er jo selvsagt skummelt.

Håper på seriøse svaar! Dette er noe som fort kan bli stressende for meg. Takk på forhånd

Anonymous poster hash: ad97e...368

Skrevet

Mye mulig du har noen der ja. Opplever stadig noe selv og ser tidvis gjestene vi har her i huset.

Dersom du ikke ønsker at vedkommende skal følge deg, prøv å ignorere h*n. Vanskelig, men bare prøv å blokkere.
De fleste er bare hyggelige, så du trenger ikke være redd, men skjønner det fort blir skummelt når det står på.

Men av og til, ikke for å skremme deg, er det noen mindre hyggelige ånder man kan få besøk av. Da er det veldig viktig å ignorere. Dersom du er redd og utstråler energi deretter, nærer de seg på den energien og "fester" seg mer og blir vanskeligere å bli kvitt.

En annen ting er å legge frem en bibel, de har visstnok en stor frykt for gud...vet ikke om det stemmer/hjelper, har ikke prøvd det selv.

Men sansynligvis er det bare noen som er innom å ser til deg, kanskje også tuller litt med deg :)

Anonymous poster hash: c1379...e2b
Skrevet

Jeg leste "and" som følger meg, og så for meg en søt liten gakk-gakk.

• Liker 4
Skrevet

jeg er muslim selv.. har du noe peiling på dette ?

Skrevet

Jeg leste "and" som følger meg, og så for meg en søt liten gakk-gakk.

noe så søtt ! =D hehe

Skrevet

Mye mulig du har noen der ja. Opplever stadig noe selv og ser tidvis gjestene vi har her i huset.

Dersom du ikke ønsker at vedkommende skal følge deg, prøv å ignorere h*n. Vanskelig, men bare prøv å blokkere.

De fleste er bare hyggelige, så du trenger ikke være redd, men skjønner det fort blir skummelt når det står på.

Men av og til, ikke for å skremme deg, er det noen mindre hyggelige ånder man kan få besøk av. Da er det veldig viktig å ignorere. Dersom du er redd og utstråler energi deretter, nærer de seg på den energien og "fester" seg mer og blir vanskeligere å bli kvitt.

En annen ting er å legge frem en bibel, de har visstnok en stor frykt for gud...vet ikke om det stemmer/hjelper, har ikke prøvd det selv.

Men sansynligvis er det bare noen som er innom å ser til deg, kanskje også tuller litt med deg :)

Anonymous poster hash: c1379...e2b

tusen takk, lurer bare på om hvordan jeg finner ut om det er en god/dårlig ånd..er ikke helt kjent med dette..

TS

Skrevet

Foreslår at du slutter å praktisere.

Anonymous poster hash: f8806...09c
  • Liker 2
Skrevet

Foreslår at du slutter å praktisere.

Anonymous poster hash: f8806...09c

uaktuellt ..

ts

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Legg dette fra deg før det ødelegger livet ditt. Det er vrangforestillinger, og det er farlig.

Skrevet

Hei!

Oppsøk legen din og fortell han/henne om det.

Dette er mer sannsynlig en psykose enn et spøkelse eller noen djinn.

Anonymous poster hash: 7903d...836

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Les Koranen sakte og tenk på visdommen i den så vil ting falle på plass. Hvis nu har lest den bør du lese den sakte nå.

Skrevet

Koranen, Bibelen og det er bare fjas; manifestasjoner av din mentale blokkering. Det kan du helt fint oppnå uten å underkaste deg en gud eller meningsløse regler.

Om du på død og liv skal ha et objekt å ilegge kraft, strø om med litt salt. Hvitløk kan også fungere, men om folk kommer på besøk stempler de deg ganske fort som gal.

Et triks jeg finner nokså nyttig er å visualisere deg selv med gulltråder rundt deg, eller at du står under et fossefall og lar vannet vaske bort de uønskede energiene. Skap deg et indre bilde av at du renses, og hold fast ved det. Gulltråder og fossefall har selvsagt ingen betydning, men som symboler fungerer de flott.

Anonymous poster hash: 79f00...470
  • Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler deg å snakke høyt til den/det som gir deg ubehag!

Si for eksempel: "du gjør meg ukomfortabel og redd, og jeg vil at du skal forlate boligen", eller hva som helst i den duren.

Er det en "snill ånd", vil den respektere ønsket, og forlate huset.

Er "sjelen/ånden" noe du innbiller deg, vil det å sette ord på frykten gi deg ro.

Hjelper det ikke, så får du be.

Be Gud beskytte deg mot det onde, gi deg sjelefred og ro, og gi deg kunnskap og styrke til å takle den/det som har plager deg.

Snakk gjerne med en prest/forstander som kan hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 04fd2...446
  • Liker 1
Skrevet

Med mindre du faktisk er religiøs (du skriver du er troende, men det kan være mangt) bør du ikke be til noen gud eller søke trøst i en hellig bok.

Finn styrke i deg selv.

Skrevet

Med mindre du faktisk er religiøs (du skriver du er troende, men det kan være mangt) bør du ikke be til noen gud eller søke trøst i en hellig bok.

Finn styrke i deg selv.

Det er jeg enig i!

Jeg tok det bare for gitt at troende=religiøs.

Anonymous poster hash: 04fd2...446

Skrevet

Koranen, Bibelen og det er bare fjas; manifestasjoner av din mentale blokkering. Det kan du helt fint oppnå uten å underkaste deg en gud eller meningsløse regler.

Om du på død og liv skal ha et objekt å ilegge kraft, strø om med litt salt. Hvitløk kan også fungere, men om folk kommer på besøk stempler de deg ganske fort som gal.

Et triks jeg finner nokså nyttig er å visualisere deg selv med gulltråder rundt deg, eller at du står under et fossefall og lar vannet vaske bort de uønskede energiene. Skap deg et indre bilde av at du renses, og hold fast ved det. Gulltråder og fossefall har selvsagt ingen betydning, men som symboler fungerer de flott.

jeg syns ikke det er noe fjas... har opplevd å bli beskyttet av en koran før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...