AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Ikveld var jeg en av to sjåfører for noen venner av meg, jeg var med på vorset, men drakk ikke alkohol. Det var et par der jeg ikke hadde møtt før, blant annet ei ganske søt jente. Jeg ble sittende ved siden av henne og vi pratet mye av kvelden. Hun var virket snill, morsom, smart og hun hadde et veldig sjarmerende smil. Hun var også nokså stille og rolig, men etterhvert ble ekstremt full. Det endte med at hun spydde litt før de skulle dra ut. Jeg sa jeg kunne kjøre henne hjem, men hun var fortsatt veldig kvalm, så hun ville ikke dra enda. De andre skulle da dra, så jeg fikk reservenøkkelen til huset (var bestekompisen min som hadde vorset) og de ringte en annen sjåfør slik at alle kom seg ut. Jeg satt med henne på badet og holdt rundt henne. Jeg merket plutselig at hun gråt og jeg spurte hva som var galt. Hun svarte at hun syntes jeg var en skikkelig ålreit gutt og at hun hadde blitt litt betatt av meg og nå satt hun her drit full og spysjuk. Jeg måtte jo ha det værste førsteinntrykket av henne. Jeg svarte jeg hadde fått et veldig godt førsteinntrykk av henne og sa at alle har minst en uheldig drikkeopplevelse. Jeg løftet ansiktet hennes, slik at hun så på meg og tørket bort tårene. Vi så på hverandre i et par sekunder før jeg sa "Hadde du ikke spydd for litt siden, hadde jeg kysset deg nå". Hun begynte å le, så ga hun meg en klem. Vi satt der i kanskje et kvarter til uten å si noe særlig, før hun følte seg grei nok til å dra hjem. Da vi kom til henne, hjalp jeg henne til døren hvor moren møtte oss. Hun takket meg for at jeg hadde kjørt henne hjem så dro jeg hjem. Og her er jeg, jeg synes jenta virket veldig ålreit og har lyst til å bli bedre kjent med henne, men jeg vet ikke om det er creepy av meg å lete etter henne gjennom fellesvenner på facebook, for så legge henne til. Hun var jo veldig full når hun sa de tingene, jeg vet ikke om hun mente det eller om det var fylleprat. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 01b71...b90 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Istedet for å lete gjennom facebook kan du kanskje spørre vennene dine som hadde festen om henne, og høre om de kan sette deg i kontakt med henne? En gutt gjorde noe tilsvarende for å få en date med meg (fikk felles vennepar til å lodde stemninga hos meg, og arrangere dobbeldate) og jeg synes det var innmari sjarmerende Anonymous poster hash: 9f65f...c24 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Hvordan orket du å være på badet sammen med henne når hun kastet opp? Må ha luktet grusomt. Anonymous poster hash: a135a...fce 1
Gjest Wanderlust Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Aww, kan ikke vi dra på date i stedet? 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Hvordan orket du å være på badet sammen med henne når hun kastet opp? Må ha luktet grusomt. Anonymous poster hash: a135a...fce Nice guys can't be choosers. Anonymous poster hash: fb9cb...6e7 2
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Aww, kan ikke vi dra på date i stedet? Nå begynner vi å snakke om noe her. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Aaaw:) Men er enig med AB her, hør med noen som allerede kjenner henne om de kan sette deg i kontakt med henne:) Kanskje fint om hun får bestemme om det er greit eller ei, at de ikke bare gir deg kontaktinfoen hennes. Anonymous poster hash: dc4e5...521
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Send en venneforespørsel på facebook. Det er faktisk en helt vanlig ting å gjøre når man har møtt noen på fest. Det verste som kan skje, er at hun ignorerer den, men det overlever du faktisk. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Så godt å høre det ennå fins sånne gutter (Jeg er så heldig å ha en sånn en selv jeg ....på 9-ende året ) Jeg tror dette er verdt å finne ut av for deg, så det bør du gjøre Jeg tror jeg ville ha prøvd å lagt henne til på facebook selv jeg, så ser du om du får en reaksjon der (Når du legger til venner, får en vel lov å legge inn en kommentar også mener jeg å huske? Kanskje du bør skrive en pitteliten notis der, og bare si noe ala "Takk for koselig prat i går Håper du ikke har en altfor dårlig dag i dag !) Anonymous poster hash: c2d46...376
SmartA Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Naaaaaaaw....! Altså.... Du har sett henne i monsterfylla, og har fremdeles lyst til å bli kjent med henne? Jeg hadde blitt seriøst sjarmert hvis en fyr ønsket å treffe meg igjen etter å ha sett meg spy-dritings. Så ta kontakt med henne, du.Enten via de felles vennene, eller rett og slett en forespørsel på Face. Flere som har gjort det til meg, og det er like hyggelig hver gang. Du har da ingenting å tape, har du vel? Det verste som kan skje er at hun ignorerer! Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 ....og du er forresten redd hun ikke mente det hun sa fordi hun var veldig full, men er det ikke fra barn og fulle folk man får vite sannheten da....??? :geiper: Anonymous poster hash: c2d46...376
OnlyGemini Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Åååå så søtt! Jeg elsker å se at det fortsatt finnes ordentlige unge gutter <3 Jeg ville nok gått for den å få felles venner til å arrangere et møte, men det vil sikkert funke med fb også. Lykke til! 4
Wolfmoon Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Jeg ville satt pris på å få en venneforespørsel direkte på Facebook, og ikke inkludert venner med en gang, jeg da. Men det er nok veldig personavhengig. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Jeg la henne til på facebook idag. Hun takket meg for at jeg tok vare på henne og kjørte henne hjem, så chattet vi om alt mulig resten av kvelden. Etter det jeg forsto virket det som om hun husket det som hadde skjedd og det vi hadde sagt til hverandre. Jeg hadde litt lyst til å spørre om hun ville finne på noe en dag, men kom ikke på noe å spørre om. Lunsj/middag virker veldig direkte og jeg vet ikke om det er litt kjapt å spørre om sånt allerede nå. - TS Anonymous poster hash: 01b71...b90
OnlyGemini Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Spør om hun har lyst til å finne på noe en dag! Og for all del, hold oss oppdatert! Jeg elsker allerede denne tråden, og håper på masse romantikk <3 2
Gjest pilldorf Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Spør i dag, TS. Så slipper man å gå å vente på noe. Så får du svaret ditt. Og kanskje blir det slik du vil. Men kanskje ikke. Tror ikke det hadde vært dumt med en avklaring hvert fall.
guttemann Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 (endret) Lunsj og en kaffe er ikke for mye IMO. Bare vær forberedt på at hun er ganske sjenert i helt edru tilsatnd hvis hun var sjenert etter å ha rukket litt, og at det kanskje blir stille en del av måltidet. Sjenerte mennesker må man gjerne fine på noe med et parganger før de kommer i gang. Så selv om du ikke synes det går bra første date, så skal du ikke nødvendigvis ta det som et tegn på manglende interesse fra hennes side. Endret 2. september 2013 av guttemann 3
happiest Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Du kan jo sende henne en venneforespørsel. Blir dere venner, kan du jo begynne å snakke med henne på facebook om det gikk fint etter hun kom hjem/dagen derpå. Og så se hvordan samtalen utvikler seg Er jo ikke alltid man husker alt dagen derpå/snakker sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå