Auroressa Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Har lenge hatt lyst til og gjøre noe med håret mitt nå, og kom over et bilde av Vanessa Hudgens (?) her inne for litt siden, og jeg liker luggen og farven, lurer litt på om jeg ville kledd det selv, hva tror dere ? Jeg tenker nok at mørkebrunt ville kanskje vært mer kledelig på meg enn svart, men må si jeg elsker luggen La ved bilde av meg pluss looken jeg liker
Marie90 Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Jeg tror klippen vil se bra ut men jeg ville kanskje valgt å ikke ha det heelt mørkt, som du er inne på. Vanessa Hudgens er jo mørkere i hudtone og alt så håret er antakelig naturlig den farven. Dette er en pen sjokoladebrun med litt highlights: 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Definitivt mørkebrunt, og tror sveis og lugg vil kle deg godt! Anonymous poster hash: 663eb...0f4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 plis, fiks bryna dine Anonymous poster hash: 614ab...1c3 8
Gjest *kokos* Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg ser for meg at det krever ganske tykt hår å ha så tung lugg og oppklippede lengder. Jeg har ikke nok hår til slike frisyrer, retr og slett. Men så lenge håret ditt er tykt nok tror jeg frisyren vil kle deg godt!
Nerine_ Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 plis, fiks bryna dine Anonymous poster hash: 614ab...1c3 Maser du om de i denne tråden også? Du må ha lite å gjøre.
Auroressa Skrevet 1. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2013 Ja jeg har ganske tynt og fint hår, derfor jeg å er noe usikker, men tror det kan fikses ved noen protein kurer og litt volum produkter, bruker exstansions i lengdene, så blir hovedsakelig oppklipt foran så jeg får den luggen, aldri prøvd før så tenker det kunne vært morsomt, men er jo litt redd jeg ser ut som en gammel dame eller det ser helt forferdelig ut, så tenkte jeg kunne få noen andres synspunkter , takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå