Gjest Lena Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 3 år nå. Har kjøpt oss leilighet sammen, og prøver i disse dager få barn. Det første året vårt var litt turbulent, da han var usikker på meg. Han har en eks fra Portugal, hun har selv et lite barn og er gift nå. Men hun skriver til min samboer noen ganger i året, romantiske eposter der hun sier at hun fortsatt tenker på ham. Han svarer relativt lite romantisk tilbake, men han svarer hver gang. Jeg vet dette fordi jeg sjekket pcen hans i kveld. Noe man ikke bør gjøre, men avogtil får man en dårlig magefølelse. De er ikke venner på Facebook, men han har i løpet av den siste uken - vært inne på Facebook-profilen hennes 3-4 ganger (3-4 ulike dager). Jeg synes dette er rart, og jeg tenker med en gang at han fortsatt har følelser for henne. Hun reiser mye i jobben sin, noen ganger til nordiske land, og jeg er livredd for at de skal ha et møte en gang i framtiden. Er det jeg som er paranoid? burde jeg la dette passere?
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Dette er en relativt unormal oppførsel ja. 1
Gjest Lena Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Dette er en relativt unormal oppførsel ja. Så du ville konfrontert kjæresten på dette? Jeg hater å si at jeg har snoket på pcen hans. Men samtidig er jeg redd for at jeg er en god nr 2.
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Så du ville konfrontert kjæresten på dette? Jeg hater å si at jeg har snoket på pcen hans. Men samtidig er jeg redd for at jeg er en god nr 2. Selvsagt. Og du er sannsynligvis ikke nr. 2 engang.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Det er helt naturlig å tenke på eksen iblant. Når man tidligere har levd livet sammen, så er det ikke til å inngå. Jeg tenker selv på eksen min innimellom, men kunne aldri i verden tenke meg å bli sammen med han igjen. Kanskje det er derfor samboeren din oppfører seg sånn? Det beste er egentlig å spørre han rett ut, og fortell han gjerne hva du føler. Bare ett lite tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå