AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg trenger tips til filmer man gråter av, vet det høres grusomt ut men jeg liker å se filmer der folk har det vont, spesielt barn og unge, det er vel fordi dette rører meg så mye, og jeg ser hvor godt jeg har det. og av og til trenger jeg å gråte, men jeg klare ikke det uten å se noe trist.... Her er filmer jeg har sett, er i denne kategorien jeg liker: - My sisters keeper - Letters to God -A walk to remember -Gone baby gone - Titanic sikkert mange fler som jeg ikke kommer på også Anonymous poster hash: af169...7f6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Pianisten, kanskje? Anonymous poster hash: dc10d...090
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 The Impossible. Ny film med Ewan Mcgregor og Naomi Watts. De spiller et par som er på ferie i Phuket med sine to barn når tsunamien treffer. Jeg skrek så voldsomt når jeg så denne filmen, og den var så realistisk og brutalt laget at jeg følte virkelig at det var ekte vare jeg så på. Fantastisk film på alle måter! Jeg elsker de andre filmene du har nevnt og de er i samme gate som denne, så jeg tror denne passer midt i blinken for deg
rumperister Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg trenger tips til filmer man gråter av, vet det høres grusomt ut men jeg liker å se filmer der folk har det vont, spesielt barn og unge, det er vel fordi dette rører meg så mye, og jeg ser hvor godt jeg har det. og av og til trenger jeg å gråte, men jeg klare ikke det uten å se noe trist.... Her er filmer jeg har sett, er i denne kategorien jeg liker: - My sisters keeper - Letters to God -A walk to remember -Gone baby gone - Titanic sikkert mange fler som jeg ikke kommer på også Anonymous poster hash: af169...7f6 - Time Travelers Wife - Tårene fosset! - The Notebook - gråt i 3 dager etterpå, haha. - Dear John - P.S I Love you - Ikke sett, men hørt at denne setter tårekanalen i gang. - Remember Me - :'( - Schindlers Liste - viktig film (2.verdenskrig) - Pay it Foward - Benjamin Button
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 The Impossible. Ny film med Ewan Mcgregor og Naomi Watts. De spiller et par som er på ferie i Phuket med sine to barn når tsunamien treffer. Jeg skrek så voldsomt når jeg så denne filmen, og den var så realistisk og brutalt laget at jeg følte virkelig at det var ekte vare jeg så på. Fantastisk film på alle måter! Jeg elsker de andre filmene du har nevnt og de er i samme gate som denne, så jeg tror denne passer midt i blinken for deg The Impossible. Ny film med Ewan Mcgregor og Naomi Watts. De spiller et par som er på ferie i Phuket med sine to barn når tsunamien treffer. Jeg skrek så voldsomt når jeg så denne filmen, og den var så realistisk og brutalt laget at jeg følte virkelig at det var ekte vare jeg så på. Fantastisk film på alle måter! Jeg elsker de andre filmene du har nevnt og de er i samme gate som denne, så jeg tror denne passer midt i blinken for deg Takk for svar! Men det har jeg sett å jeg hulket:/ Er så trist med sånne filmer så er basert på sanne historeier Anonymous poster hash: af169...7f6
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 En annen film som også er i samme gate som de andre filmene du nevnte ts, og som handler om barn er Aftershock http://www.imdb.com/title/tt1393746/?ref_=sr_3 Det er en kinesisk film, men jeg anbefaler deg virkelig å se den til tross for det. Det er en grusom og hjerteskjærende film om det største jordskjelvet (hvor mange hundre tusen døde) i nyere historie. Den handler om en familie på fire (mor, far og en gutt og jente som er tvillinger) som bor midt i byen hvor dette skjer. Tvillingene blir fanget under store murblokker og etter faren dør når han prøver å redde dem, må moren velge hvem av barna sine hun vil redde før de blir klemt ihjel. Hun velger å redde gutten sin, og den stakkars lille jenta hører og ser på at moren redder broren før hun blir klemt. Hun overlever mirakuløst og blir funnet av en soldat som adopterer henne, også får vi følge det tøffe livet videre til både jenta, gutten og moren. Det er en sann historie og jeg den er virkelig fantastisk! Jeg gråt en hel foss
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Boys don't cry Monster Anonymous poster hash: d4c94...494
Marsipan Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 *Den grønne mil (som Sobril kom meg i forkjøpet på) *When a man loves a woman (hikst) *My girl (gråter fortsatt hver eneste gang, over tjue år etter jeg først så den)
Kassiopeia Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 2:37 Marley & Me Stepmom Life is beautiful My girl The boy in the striped pajamas Eight below Mystic River Legends of the fall
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 After the promise. Kanskje ikke skuespill i verdensklassen, men definitivt en gråteperse.
Miss_Sunshine* Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 -I Am Sam - One Flew Over the Cuckoo's Nest - Autumn In New York - Pearl Harbor - The Vow - Forrest Gump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå