Gjest sex Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 Så et skremmende program på TV: Kvinner som snakket om sex og mange av dem fortalte om et stormende sexliv da de møtte sin kjære - sex gjerne flere ganger om dagen. Så ble de spurt om når de sist hadde sex. Mange av dem svarte 1 mnd siden, 2 mnd siden, 2 uker siden osv. Det var ytterst få som hadde sex mer enn et par tre ganger i måneden, helst sjeldnere. --> Jeg vil IKKE bli sånn!!! :o Er dette vanlig? Hva gjør man for at det ikke skal skje?
JJ Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Hei! Jeg så også det samme programmet, Fakta på lørdag Nrk1. Jeg tenkte at det var maks 14 dager som var "vanlig", men som du sa var det noen som ikke hadde sex på kanskje 3 mnd! :klø: Jeg og sambo har vært og er delvis i en slik periode med lite sex. Siste gang vi hadde sex var for ca en uke siden, men det har også vært opptil 14 dager uten. Og da kommer en farlig følelse som "tja, sex.. jeg greier meg fint uten". Da BØR det ringe en klokke i hodet. Grunnen til at det gikk så land tid er også praktiske grunner, men også at både jeg og han ikke tok oss tid til det, orket ikke etter en dag med skole/arbeid, kanskje lette etter den "riktige " stemningen som aldri kom. Det er da en må begynne å ta skjeen i egen hånd. Ikke vent med at noe skal skje hvis sex'en er på bånn -gjør noe med det selv! ikke vent på den romantiske stunden, at han skal komme hjem med en liten overraskelse til deg, det skjer nesten aldri. Og hvis han gjør er det ikke sikkert det får lysten på topp engang. Bestem deg for at DU skal gjøre noe med det. :enig_animasjon: Om du ikke har lysten der og da, kommer den garantert når forspillet er i gang. Dette er hva jeg gjorde, som et lite eksempel: Etter x antall dager (mange dager) bestemte jeg meg for å gjøre noe selv. Mens sambo satt å så på TV, som vanlig, tok jeg med meg en pose med stearinlys inn på soverommet. Jeg satte de rundt om i rommet, tok med meg en kjempesexy korsett med bitteliten truse som hadde ligget støvete og bortgjemt i skapet, og gikk inn på badet for å stelle meg. Jeg raket både her og der, tok på meg litt ekstra sminke for å føle meg litt bedre, og vips så var jeg slett ikke så ille likevel som jeg hadde følt meg i x antall dager. Kun iført korsett og den bittelille trusa spankulerte jeg inn på soverommet for å tenne lysene. Når jeg skulle inn på stua hadde jeg kribling i magen som en nyforelsket tenåring, jeg skalv faktisk litt. Og så åpnet jeg døra og tok fram pekefingeren som sa "kom her ". Jeg så med en gang at det var en positiv overraskelse for han, og han kom ganske fort bort til meg og tok på meg overalt. Med bena mine kryssende over hans rygg, bærte han meg i på soverommet der det lyste svakt fra alle de små stearinlysene. Jeg trenger ikke å si noe mer enn at dette ble en ganske så fin opplevelse... Selv om jeg hadde følt meg dvask og ulekker i ganske lang tid, følte jeg meg ganske så sexy der jeg var idet jeg så hvor lyst han hadde på meg. Litt krydder i hverdagen hjelper. Slik vi så det på dokumentaren er det ganske vanlig at mennesker i parforhold mister litt lyst innimellom. En går oppå hverandre hver dag og kanskje tar hverandre som en selvfølge. En glemmer hvor godt det er å ha sex og den nærheten som oppstår. Jeg og sambo var også som to kaniner i starten, men det var også da vi utforsket hverandre og oss selv. Nå er det gått 5 -6 år og da er det viktig at vi gir av oss selv, og tilfører sexlivet det lille ekstra slik at det ikke blir monotomt. Det er viktig å huske at lyst er ikke noe som kommer til oss, men noe som vi må ta del i for at det skal komme. Håper dette var noe du og andre kan bruke før det evnt kommer så langt.
Rapitap Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Det er viktig å huske at lyst er ikke noe som kommer til oss, men noe som vi må ta del i for at det skal komme. :bukke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå