AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Er jeg litt dum som er skuffet? Vi dro til byen idag der mannen kjøpte noen ting han ville ha til seg selv, så kjøpte han ett smørbrød til meg og han så dro vi hjem og da sov han i over 3 timer. Og da jeg vekket han så ble han irritert og sa han hadde lov å sove så mye han ville siden det er helg. Jeg er veldig skuffet.. Da han selv hadde bursdag fikk han en dyr gave av meg og jeg gjorde litt ekstra utav dagen selv om det var en ukedag. Og han sa han var lei seg siden ingenting spesielt skjedde på dagen hans og han ville feire, så vi feiret helgen etter bursdagen hans.. Nå behandler han min dag som en vanlig dag.. Det er trist.Anonymous poster hash: 081da...9ca
Gjest Violetta Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Husket han at det var din bursdag i det hele tatt? 4
Gjest Ironically me Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Det hørtes trist ut! Utifra det du skriver, så synes jeg dette var en merklig oppførsel. Er dette situasjonen til daglig, eller er det slik det er mellom dere? Håper uansett det går litt bedre!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Først og fremst: Gratulerer med dagen, TS Jeg skjønner godt du er skuffa! Har han glemt at du har bursdag eller er han vanligvis uinteressert i å gi oppmerksomhet til andre? Og har han i det hele tatt gratulert deg? Anonymous poster hash: 44e58...2ba
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Han må jo ha glemt det? Anonymous poster hash: ce937...54b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Njæ, for å være ærlig syns jeg det er greit. Menn driter strot sett i bursdager og dere kvinner må slutte å gjøre ting for menn bare fordi dere vil at menn skal toppe k det. Det er faktisk ganske egoistisk av kvinner å for eksempel komme med en patetisk blomst for å være romantisk, som dere innerst inne vet han driter i, bare fordi dere vil at han skal kjøpe en eller to til dere selv senere. Anonymous poster hash: fa29b...546
Gjest Chloe87 Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Var han i det hele tatt klar over at du hadde bursdag?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Det står jo i overskriften at hun fikk en trepaknining med truser så han vet det jo. Anonymous poster hash: 33c04...2d6
Gjest Chloe87 Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Men jeg opplever å få små ting av kjæresten selv om jeg ikke har bursdag.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Men om det var en "helt vanlig dag-gave" hadde hun neppe tatt det med i overskriften. Anonymous poster hash: 33c04...2d6
Gjest Lille-pus Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Njæ, for å være ærlig syns jeg det er greit. Menn driter strot sett i bursdager og dere kvinner må slutte å gjøre ting for menn bare fordi dere vil at menn skal toppe k det. Det er faktisk ganske egoistisk av kvinner å for eksempel komme med en patetisk blomst for å være romantisk, som dere innerst inne vet han driter i, bare fordi dere vil at han skal kjøpe en eller to til dere selv senere.Anonymous poster hash: fa29b...546 Det er stor forskjell på menn... bare så det er sagt og ingen tror at det du her legger frem er en gjengs standard for alt som har, eller burde hatt, "baller i boxer'n" En noe snodig oppførsel av din mann, TS... Du får i allefall en stor gratulasjonsklem av flere her inne... også av meg (med gårsdagen)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Det ble glemt. Så ble det improvisert frem noe, fremfor ingenting. Noe som skjer oftere med noen enn med andre. Anonymous poster hash: b9723...5c1
Meridian Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Jeg lurer veldig på hvor 3-pkn med truser kom inn i historien i HI? 1
Marie90 Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Njæ, for å være ærlig syns jeg det er greit. Menn driter strot sett i bursdager og dere kvinner må slutte å gjøre ting for menn bare fordi dere vil at menn skal toppe k det. Det er faktisk ganske egoistisk av kvinner å for eksempel komme med en patetisk blomst for å være romantisk, som dere innerst inne vet han driter i, bare fordi dere vil at han skal kjøpe en eller to til dere selv senere.Anonymous poster hash: fa29b...546 Haha her projekterer du totalt og snakker åpenbart kun om egne erfaringer. Hvor mange jenter kjøper blomster til kjæresten? Jeg har aldri engang hørt om det. Når jeg gjør ting for en mann kan det være å kjøpe inn noe ekstra sexy undertøy, vekke ham med en blowjob, prøve noe i senga jeg vet han vil prøve, lage favorittretten hans (en killer blue cheese burger - og jeg er en god kokk), kjøpe noe jeg vet han har lyst på, billetter til en kamp/konsert han vil se, osv. Jeg vil gjøre totalen ut av dagen hans bra. De aller fleste jenter gir kjæresten ting de vet han liker eller vil ha og de gjør det fordi det er det man gjør for partnere. Det er helt menneskelig at hvis man anstrenger seg for noen håper man at de uttrykker samme følelser tilbake. Det handler ikke om å skulle ha en dyr gave, det handler om å vise at man setter pris på noen. Jeg forventer ikke noe dyrt, men jeg ville jo - som TS - håpet at han var ekstra snill, kanskje reserverte et bord et sted og gjorde dagen hyggelig. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Gratulerer så mye med dagen i går!!! Minnet du han på det, eller hadde han allerede kjøpt trusene? Hvis han helt hadde glemt det, kanskje han hadde så dårlig samvittighet og ikke visste hva han skulle gjøre at han til slutt ga opp og la seg på sofaen? Anonymous poster hash: 348ee...91d
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Hurra for bursdagsbarnet. Fornøyd med året? Hvordan vil man ha neste ?
Kontormus Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Njæ, for å være ærlig syns jeg det er greit. Menn driter strot sett i bursdager og dere kvinner må slutte å gjøre ting for menn bare fordi dere vil at menn skal toppe k det. Det er faktisk ganske egoistisk av kvinner å for eksempel komme med en patetisk blomst for å være romantisk, som dere innerst inne vet han driter i, bare fordi dere vil at han skal kjøpe en eller to til dere selv senere.Anonymous poster hash: fa29b...546 Han dreit tydeligvis ikke i sin egen. Da skulle verden stoppe opp for å feire han, og helst skulle de heise flagge på Stortinget. Så det kan ikke tenkes at denne fyren er utenom det vanlige selvsentrert, og hvor var det HUN var egoistisk? 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Han dreit tydeligvis ikke i sin egen. Da skulle verden stoppe opp for å feire han, og helst skulle de heise flagge på Stortinget. Så det kan ikke tenkes at denne fyren er utenom det vanlige selvsentrert, og hvor var det HUN var egoistisk? Det at kvinner forventer å få noe som helst spesiell behandling etter at vi har gitt dere en høyteknologisk og trygg verden er definisjonen på selvsentrerthet. Vi er møkklei av at dere stadig finner noe å være misfornøyd med eller skuffet over, og det er ikke rart noen menn velger å hoppe over å feire dama sin burdag da kvinner sjeldent går med på å gå ned i kvalitet, så gjør du først noe for dama di, så er det plutselig blitt den nye standaren for hva hun forventer å få videre, så neste bursdag må toppes. Menn gidder derfor ikke satse høyt i begynnelsen da den må økes drastisk for å få spille videre. Og mange kvinner har en trang til å sabotere hans naturlige lyst til å glede henne bare for å se om han virkelig virkelig har lyst til å glede henne uansett hvor jævlig hun er.Anonymous poster hash: fa29b...546
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 ... Anonymous poster hash: b9723...5c1
Heisenberg Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Det at kvinner forventer å få noe som helst spesiell behandling etter at vi har gitt dere en høyteknologisk og trygg verden er definisjonen på selvsentrerthet. Vi er møkklei av at dere stadig finner noe å være misfornøyd med eller skuffet over, og det er ikke rart noen menn velger å hoppe over å feire dama sin burdag da kvinner sjeldent går med på å gå ned i kvalitet, så gjør du først noe for dama di, så er det plutselig blitt den nye standaren for hva hun forventer å få videre, så neste bursdag må toppes. Menn gidder derfor ikke satse høyt i begynnelsen da den må økes drastisk for å få spille videre. Og mange kvinner har en trang til å sabotere hans naturlige lyst til å glede henne bare for å se om han virkelig virkelig har lyst til å glede henne uansett hvor jævlig hun er.Anonymous poster hash: fa29b...546 For en sørgelig virkelighet du må leve i! I mitt forhold og i min omgangskrets er kvinner og menn opptatt av å glede og overraske partneren sin. Vise at man setter pris på hverandre og ønsker hverandre godt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå