Gå til innhold

Møte noen fra nettet som er mye eldre enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig møtt en mann på nettet som er 14 år eldre enn meg. Har sett han på cam, og jeg har snakket med han på tlf i flere timer. Han virker veldig grei og sjarmerende, og ser kjekk ut - yngre enn 32 år, for å si det sånn. Han har 2 barn, og er singel.

Denne mannen vil altså møte meg. Har sagt til han at jeg er veldig skeptisk til aldersforskjellen, og ikke minst det at han har barn (han har dem bare annenhver helg da).

Jeg er usikker på om jeg skal møte han, og trenger noen tips og råd. Han gir uttrykk for at han vil møtes, og se åssen det utvikler seg mellom oss. Om det kan bli noe mer enn vennskap. Han sier at han liker meg veldig godt, og tenker ofte på meg. Han har ikke gitt noe uttrykk om at han er ute etter sex - men et forhold.

Han bor ca 1 time unna meg, og sier at han har veldig lyst til å komme å besøke meg. Hva skal jeg gjøre? Skal også sies at jeg ganske nylig kom ut av et forhold med en som bare var et par år yngre enn han.

Takk for svar på forhånd! :)

Anonymous poster hash: 1e9eb...ce0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 18år? Jeg syns ikke du skal møte voksne menn fra nett. Det er noe uggent med en mann på 32 som mener en 18 er en interessant partner.

Anonymous poster hash: 9de82...fef
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du lurer på, du må jo selv vite om du har lyst å møte denne mannen? Ingen her kan si hva du bør gjøre. Jeg traff selv min 16 år eldre forlovede via nettet, og angrer jo ikke, men så var jeg helt sikker på at jeg ville møte han...

Om du mener aldersforskjellen er for stor, eller at han har barn er et problem, så lar du vær.

Har du lyst har du lov. :)

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Ai. Skal du møte en fra nettet? Skummelt.

Hva vet du om ham? Har du møtt han før? Hvor lenge har dere snakket sammen?

Han er ikke en lei psykopat da som sitter langt uti skogen helt alene og søker flere ofre han kan lagre i kjelleren eventuelt?

Endret av pilldorf
Skrevet

Og ja, avhenger så klart av alderen din. Er du bare 18 synes jeg du skal være forsiktig med å involvere deg med en med barn...

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig møtt en mann på nettet som er 14 år eldre enn meg. Har sett han på cam, og jeg har snakket med han på tlf i flere timer. Han virker veldig grei og sjarmerende, og ser kjekk ut - yngre enn 32 år, for å si det sånn. Han har 2 barn, og er singel.

Denne mannen vil altså møte meg. Har sagt til han at jeg er veldig skeptisk til aldersforskjellen, og ikke minst det at han har barn (han har dem bare annenhver helg da).

Jeg er usikker på om jeg skal møte han, og trenger noen tips og råd. Han gir uttrykk for at han vil møtes, og se åssen det utvikler seg mellom oss. Om det kan bli noe mer enn vennskap. Han sier at han liker meg veldig godt, og tenker ofte på meg. Han har ikke gitt noe uttrykk om at han er ute etter sex - men et forhold.

Han bor ca 1 time unna meg, og sier at han har veldig lyst til å komme å besøke meg. Hva skal jeg gjøre? Skal også sies at jeg ganske nylig kom ut av et forhold med en som bare var et par år yngre enn han.

Takk for svar på forhånd! :)

Hvordan var han som du nettopp kom deg ut av et forhold med?

Traff du også han på nettet?

Er du 18år? Jeg syns ikke du skal møte voksne menn fra nett. Det er noe uggent med en mann på 32 som mener en 18 er en interessant partner.

Anonymous poster hash: 9de82...fef

Enig!

Skrevet

Du bør bli mistenkelig dersom han har reper, lakener, meter med gaffateip og motorsag i baksetet i bilen, da er det bare å ta beina fatt og løpe alt beina dine bærer deg.

Møt ham derfor på en svært offentlig sted. Ikke hjemme, slik at han vet hvor du bor. Og definitivt ikke hjemme hos ham.

Anonymous poster hash: 264d5...803
  • Liker 1
Skrevet

TS her.

Jeg har 18 år, ja.

X-en min traff jeg på nettet - men vi planla ikke å møtes (tru det eller ei). Vi møttes helt tilfeldig, og da hadde vi ikke hatt kontakt over nett på flere mnd. Derfra utvikla det seg bare. Aldersforskjellen var ikke det største problemet i forholdet. Eneste var at det var vanskelig med felles venner. Han her nye, mener at det ikke hadde blitt et problem - da han har en del yngre venner.

Har ikke snakka med han i mer enn ca 1 uke, men på denne perioden har vi hatt mye kontakt. Har ikke møtt han før.

Er ikke akkurat redd for at han skal være en kriminell eller noe, kanskje mer det at jeg er "redd" for å forelske meg i noen som er såpass mye eldre og har barn? Synes aldersforskjellen er litt vel stor, men han virker veldig grei, og jeg trur han er en type jeg lett kunne falt for. Da jeg gikk ut av forholdet med x-en, lovte jeg meg selv da at jeg skulle finne meg en yngre neste gang. "Like barn, leker best"..

En del av meg sier at jeg skal ta sjansen, møte han - og ikke tenke så mye på aldersforskjellen. (Hva om vi passer sammen, og får det helt supert?) En annen del av meg sier at jeg bare skal droppe det, og ikke involvere meg med en som er såpass mye eldre enn meg, og har barn.

Kommer selvsagt til å møte han på et offentlig sted først, om jeg bestemmer meg for å møte han. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt hva du lurer på, du må jo selv vite om du har lyst å møte denne mannen? Ingen her kan si hva du bør gjøre. Jeg traff selv min 16 år eldre forlovede via nettet, og angrer jo ikke, men så var jeg helt sikker på at jeg ville møte han...

Om du mener aldersforskjellen er for stor, eller at han har barn er et problem, så lar du vær.

Har du lyst har du lov. :)

Hvor gamle var dere da dere ble sammen? :)

- TS

Endret av meandI
Skrevet

Hvor gamle var dere da dere ble sammen? :)

- TS

Jeg var 20,og det er nå 6 år siden. Tenker ikke over forskjellen, annet enn at vi har litt mer hastverk enn andre om vi skal ha barn.

Men vi hadde kontakt lenge før vi møttes, og jeg tok initiativet til det. Hadde nok ikke likt om han hadde mast om å treffes, den som er eldst bør trå litt forsiktig og respektere at noen synes aldersforskjellen er for stor. Og jeg er SÅ glad det ikke er noen barn i bildet, hadde nok taklet det nå, men ikke som 20-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...