AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Sitter å grubler sånn. Jeg tåler ikke prevensjon, prøvd det meste. Har tenkt på mensen som sikker periode. Så når vi gjør det på slutten av "uka" så tømmer han seg inni meg. Men denne gangen kjente jeg stikninger rett etter mensen. Jeg har vanligvis en stabil syklus og jeg kjenner når jeg har eggløsning. Så jeg tenkte, har jeg eggløsning nå? Siden har jeg kjent stikninger og mensmurringer. De siste dagene har jeg kjent murringer nede i korsryggen også. Kvalm har jeg aldri vært i tidligere svangerskap. Så nå sitter jeg å lurer på om jeg har greid å blitt gravid. Vist syklusen min ikke er stabil en mnd , så er det at jeg får mensen 2-3 dager senere. Så sykusen min variere vanligvis 28-31 dager. Men har aldri opplevd kortere syklus. Så lurer litt på om eggløsning presterte å komme 4-5 dager før tiden. Nå er jeg på dag 29 i syklusen og ikke fått mensen, men den kan være 31 noen ganger. Men så er det disse mensmurringene jeg har kjent, og stikkningene jeg har hatt nå og da siden jeg hadde mensen. Litt på og av. Men nå har jeg hatt det de siste 3-4 dagene, spesielt på kvelden. Jeg har veldig lite symptom på graviditet ellers. Vil sikkert få svar når man ikke bruker noe så kan man bli gravid (så ja det vet jeg) Men hva trur dere om disse stikningene og murringene i korsrygg og framme? Noen som har hatt sånne symptom selv? Har bestilt en test på nettet, så den kommer vel over helga. Håpet den kom i posten idag, men nei. Og nei jeg skal ikke ta abort vist noen lurte. Det er ingen prevesjonsmiddel for meg. Så den er hjertelig velkommen vist det skulle være tilfelle. Og dette blir isåfall mitt første "uhell" De andre er planlagte Skriver vel her inne for å få ut litt det jeg går å tenker på. Noen å dele med. Mannen trenger ikke vite noe før det evt skulle være bekreftet. Han er ute å reiser på jobb også, så han er ikke hjemme heller. Anonymous poster hash: 873a6...52e
Charlie28 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg kan ikke si deg hva murringene og stikningene dine betyr, men hos meg begynte disse akkurat 7 dager etter EL og fortsatte til ett par uker etter IKM. Jeg forsto med en gang at jeg var gravid, da jeg ikke pleier å få slike murringer før MAX timer før mensen dukker opp. Hvordan er det med deg? Pleier du å få slike murringer lenge før til vanlig?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Jeg kan ikke si deg hva murringene og stikningene dine betyr, men hos meg begynte disse akkurat 7 dager etter EL og fortsatte til ett par uker etter IKM. Jeg forsto med en gang at jeg var gravid, da jeg ikke pleier å få slike murringer før MAX timer før mensen dukker opp. Hvordan er det med deg? Pleier du å få slike murringer lenge før til vanlig? Jeg bruker å kjenne at jeg får eggløsning, og da får jeg stikninger og er øm par dager før og når eggløsninga kommer. 2-3 dager. Så kjenner jeg ikke noe før mensen nærmer seg, og da 1-2 dager før mensen. Men nå har det kommet og gått siden jeg var ferdig med mensen. Nå er jeg på dag 30 i syklusen. Og så er jeg veldig trøtt. Gjesper på jobb, og veldig trøtt på kveldene. Men det kan jo selvsagt komme av andre ting. Har jo vært gravid før også, da har jeg også vært veldig trøtt, men det bruker jeg også når mørketiden kommer (men den er jo ikke her helt enda) Da jeg var gravid sist husker jeg det føltes som mensen kom, men så var jeg gravid. Men hadde det ikke som nå at jeg har kjent stikninger, murringer foran og i korsryggen så lenge. Men jeg har bestilt test, håper den kommer i posten i morra. Men jeg er litt utålmodig, så skulle gjerne vist det nå!! Liker ikke gå og lure. Anonymous poster hash: 873a6...52e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 husk at sæd kan leve opp til 5 dager i skjeden... Anonymous poster hash: 5c5bf...da8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 husk at sæd kan leve opp til 5 dager i skjeden... Anonymous poster hash: 5c5bf...da8 Det vet jeg, og eggløsningen kommer etter 7-9 dager ettter jeg er ferdig med mensen. Litt alt ettersom. Vanligvis har jeg 28 dager syklus. Så når jeg gjør det på slutten av mensen så var ventet eggløsning 8-10 dager. Men som jeg nevnte følte jeg stikninger par dager etter jeg var ferdig med mensen, og har jeg da fått en tidligere eggløsning (noe som aldri har skjedd meg før) så er jeg i faresonen ja.. da er det 3-4 dager mellom samleie og eggløsning. Men om jeg hadde eggløsning da eller om stikningene var noe annet, det gjenstår å se. Og øm og murringer der nede har jeg hatt i 3-4 dager eller noe sånt nå. Og litt murringer i korsrygen også. Når jeg venter mensen har jeg det da også men da bare 2 dager før. Men nå kjenner jeg det best på kveldene, men litt av og på på dagen. Etter mensen så har jeg kjent det litt nå og da i perioder. Ikke hver dag nei. Har tenkt tanken på cyster også. Men vi får se. Venter en test i posten, håper den kommer i morra. Anonymous poster hash: 873a6...52e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Det finnes mange eksempler på at sykluser plutselig, uten noen forvarsel, kan bli både kortere og lengre, så det er en liten mulighet for at eggløsningen din kom tidligere. Men kun en test kan gi svaret Anonymous poster hash: 5c5bf...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå