Gjest Sliter litt nå! Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 Var på jobbarrangement på torsdag, og flørtet vilt med en mann (lekker fyr, tidligere landslagsspiller i fotball... :oops: ) jeg også har følt en sterk "connection" til tidligere...! Han er gift og har barn, jeg har kjæreste og barn! Poenget er at det verste vi gjorde den kvelden var å kysse på kinnet, og stryke hverandre på ryggen under klærne.... Jaaaa, jeg vet det er galt, men samtidig så kunne det vært mye verre...! Jeg har bare så utrolig dårlig samvittighet overfor min kjære, så jeg vil bare høre fra dere kloke jenter at dette er sånn som skjer, og at jeg ikke må tenke mer på det!!! (Selv om jeg tenker på det heeele tiden....)
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Du har grunn til å ha dårlig samvittighet!! :fy:
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2004 #3 Skrevet 24. april 2004 Du bør ha dårlig samvittighet ja, for det er en sak å flørte, men en annen sak å stryke hverandre på ryggen ol under klære. Ikke normalt om en er i et forhold. Men på den andre siden, kunne du ha oppført deg slik om kjæresten din var tilstede?
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Eller på ei tredje side, korleis hadde du reagert om kjærasten din hadde gjort noko slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #5 Skrevet 25. april 2004 Joda, jeg vet at det jeg gjorde ikke var riktig, men spørsmålet jeg også stiller meg selv er om jeg da elsker kjæresten min høyt nok, når jeg kan ha sånn tenning /følelser for en annen....! Men på den annen side; er det ikke mange av oss som tøyer grensene litt, flørter med andre uten å ta helt av og kommer hjem til kjæresten og setter pris på det man har??????
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #6 Skrevet 25. april 2004 Sorry, gjest over var meg, "sliter litt nå"....
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #7 Skrevet 25. april 2004 Joda, jeg vet at det jeg gjorde ikke var riktig, men spørsmålet jeg også stiller meg selv er om jeg da elsker kjæresten min høyt nok, når jeg kan ha sånn tenning /følelser for en annen....! Men på den annen side; er det ikke mange av oss som tøyer grensene litt, flørter med andre uten å ta helt av og kommer hjem til kjæresten og setter pris på det man har?????? Kanskje. Spørs om du set pris på det du har, eller om du vil ha i "pose og sekk"... Så det...
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #8 Skrevet 25. april 2004 Min filosofi: Å gjøre noe jeg ikke vil min kjære skal vite, eller ikke hadde gjort om han var der, er å gå over streken...
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #9 Skrevet 25. april 2004 Merkelig hvordan svært få klarer å tenke seg til hvordan de selv hadde reagert om kjæresten hadde gjort det samma mot dem... Først når noen på forumet spør at de nikker samtykkende at nei det hadde de IKKE likt.....
Hillary- Skrevet 25. april 2004 #10 Skrevet 25. april 2004 Dette vet du vel egentlig svaret på selv. Det lureste du kan gjøre er lære av det og gå videre. Dyrk forholdet du er i. Husk at en nedtur ikke er det samme som brudd. Jeg har sett ektepar gå igjennom både utroskap og psykisk sykdom og som fortsatt er gift og opplever en ny vår etter all elendigheten...Så ditt fall kan du komme deg igennom hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå