Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er pinlig, men jeg er gravid for første gang og eier ikke en eneste ammebh. Jeg tenkte at vanlig bh går vel fint så lenge jeg har innlegg. Etter å ha snakket med flere venninner med barn har jeg blitt litt klokere, Hehe. Trenger tips til gode ammebher, hvor får jeg kjøpt og hvilket merke er best?

Anonymous poster hash: 142d8...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anbefaler Bravada. Dyrt men bra ;) Spesielt om du må litt opp i cup-størrelse.

Jeg bruker en type som er elastisk og uten spiler, den er spesielt god om natta (greit å ha noe når man lekker). Og en som heter Bravada Bliss som former, løfter og gir litt mer støtte. :)

Du finner dem på nett eller f eks Babyshop.

Endret av siebaeo
  • Liker 2
Skrevet

Jeg husker ikke navnet/merket, meg jeg kjøpte mine på Lindex og de fungerte helt supert. Ett lite tips er å bruke ammeinnlegg i ull og ikke de engangsinnleggene man får kjøpt på butikk. Da blir man ikke like sår. La alltid huden lufttørke før du setter på deg igjen. Det vondeste som finns er brystbetennelse, hadde det selv 3 ganger...og jeg sier bare auuuu..

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Anbefaler Bravada. Dyrt men bra ;) Spesielt om du må litt opp i cup-størrelse.

Jeg bruker en type som er elastisk og uten spiler, den er spesielt god om natta (greit å ha noe når man lekker). Og en som heter Bravada Bliss som former, løfter og gir litt mer støtte. :)

Du finner dem på nett eller f eks Babyshop.

Flisespikkeri: Den heter Bravado. Jeg har Seamless både på dagen og natta. Den er fantastisk god :)
  • Liker 2
Skrevet

Eneste jeg husker er at det ikke bør være spiler i ammebhen og at engangsinnleggene jeg kjøpte på apoteket fungerte fint. Ullinnlegget satte seg fast hos meg. Bhene kjøpte jeg på lindex eller cubus.

Søkte litt rundt på nettet og fant også noen ammesingleter som var gode å ha. Da ble ikke så mye av brystet eksponert slik at jeg ikke blotta meg helt da jeg ammet ute blandt folk.

Skrevet

Er det pinlig å ikke ha ammebh? Hvor langt på vei er du da? Jeg har ikke skaffet sånt ennå, ihvertfall - men nå regner jeg ikke med å trenge dem før over nyttår heller, da...

Så en test på klikk.no som anbefalte dem fra Cubus (best av de billige).

Skrevet

Jeg kjøpte fra Change. Jeg har ganske store bryster fra før, så kan sjelden kjøpe i vanlige butikker. Men selv om de jeg kjøpte var dyre, så var de utrolig gode og av skikkelig kvalitet. Jeg hadde med spiler. Så lenge spilene ikke presser feil på brystet, så skal det ikke være noe problem. Men husk rett størrelse og bytt om du kjenner ømhet/klumper. :)

Også anbefaler jeg å ikke kjøpe før etter fødsel, om du kan klare deg noen dager med vanlig bh eller bare singlet. For det er ofte at puppene vokser ganske mye mer når melken kommer skikkelig, og da er det synd å sitte med 4 bh'er i feil størrelse. ;)

Anonymous poster hash: a72e4...971
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...