Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 8 årene har jeg bodd for meg selv. Det har selvsagt blitt noen forhold, men jeg har ikke flyttet sammen med noen av dem. Noen ganger har jeg gjort det slutt, andre ganger har det vært mannen som har ønsket bruddet.

Nå har jeg møtt en mann som er utrolig på alle måter!! Han er rolig, forståelsesfull, øm, kjærlig, ønsker å hjelpe meg med alt! Ja, han er rett og slett perfekt. MEN.. Det er èn ting med ham som jeg føler er galt, og det plager meg skikkelig!! Og det er at han ikke er høyere enn meg :oops: Jeg er bare 1,63 så han er derfor veldig lav.. Jeg er ikke vant til dette. Sånn som f.eks. når man skal kysse en mann, så er jeg vant til å måtte løfte hodet for å nå opp. Nå blir det liksom helt feil. :cry:

Tror dette er noe som henger sammen med at jeg er litt gammeldags. Det er mannen som er beskytteren osv. Også blir det litt feil når du føler at han ikke er STOR og sterk. Typen er ikke liten og pinglete, men han er kortvokst!

Så hva mener dere? Er det jeg som har hengt meg helt opp i feile ting her, eller hva??

Hilsen fortvilet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du sier jo det selv, han er perfekt. Bare ta tiden til hjelp så glemmer du av hele høyden.

Mannen min er 30 cm høyere enn meg, og det var veldig rart i begynnelsen når vi ble sammen, men nå tenker jeg ikke over det mer.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg synes det blir veldig overfladisk av deg, men er dette noe du ikke kan leve med i lengden er det vel like greit å avslutte forholde med en gang.

Skrevet

Jeg er enig med Fru Blå- dette venner du deg til!

Når han er perfekt på alle måter så må du ikke henge deg opp i en slik "filleting"!!

Men kjæreste er ikke så mye høyere enn meg- men det gjør da ingenting...Han er jo verdens beste fordiom!

:)

Skrevet

Takk! Nå fikk jeg litt og tenke på. Alltid godt å få luftet tanker og høre hva andre mener.. :-)

Gjest Ikke attraktivt
Skrevet

For å være ærlig...jeg synes det er et problem når mannen er lavere enn meg, om det så bare er et par cm!

Så, jeg forstår dine bekymringer...jeg ville ha dumpet ham, elle rbare vært venn pga. dette.

Men hvis du er voksen nok til å overse dette er jo det flott av deg! :P

Vet bare at selv blir jeg aldri voksen nok til å overse noe sånt. (Er 32)

Lykke til med valget!

Skrevet

Ja, jeg skjønner hva du mener! Man kan jo ikke være sammen med en liten pingle av mann som en lavere enn en selv. Da hjelper det ikke at man åpenbart er himmelstormende forelsket og ser bare mennesket.

Nei, du må dumpe han.

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...