AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Tror ikke han skjønte det. Han ville ikke akseptere det, som om han har noe valg. Også kan det virke litt sånn en dag, men den neste så er man tilbake hvor man begynte. Så begynner han å argumentere om at man burde snakke sammen, og alle mulige tiltak som kan forbedre situasjonen, i god tro og håp om at det er dette som må til og at det er mulig å redde. Men så er det ikke det likevel. Så blir det argumentert for hvorfor. Også er det en ny dag. Og man begynner like gjerne på nytt. Og sånn går dagene. Anonymous poster hash: 40e23...e63
Gjest Ironically me Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Jeg sa det... Det var likevel en lang vei dit. Hvordan partner tok det? Det var mye frem og tilbake. Smisk og trussel annen hver dag i en periode.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg sa det... Det var likevel en lang vei dit. Hvordan partner tok det? Det var mye frem og tilbake. Smisk og trussel annen hver dag i en periode. Hva mener du? Var det litt som en " av / på personlighet " ? Og hvordan gikk det ?Anonymous poster hash: 40e23...e63
Gjest Ironically me Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Hva mener du? Var det litt som en " av / på personlighet " ? Og hvordan gikk det ?Anonymous poster hash: 40e23...e63 Skal være litt forsiktig å utdype, men vi var gjennom en vanskelig periode på mange fronter for 2-3 år siden. Det var veldig vonde ting som skjedde. Jeg opplevde henne som på/av i forhold til nærhet, støtte og jeg fikk følelsen at jeg ikke kunne stole på henne. Har fått høre i ettertid fra andre, at det var en historie med 1 eller 2 andre menn, men det opplevde jeg bare som noe i tillegg. Det var så mye... Jeg tror jeg ikke skal skrive mer om dette. Vi har godt samarbeid i dag, på grunn av barn. Er likevel forsiktig med å involvere meg, og det er forskjell på samarbeid og å stole på...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Skal være litt forsiktig å utdype, men vi var gjennom en vanskelig periode på mange fronter for 2-3 år siden. Det var veldig vonde ting som skjedde. Jeg opplevde henne som på/av i forhold til nærhet, støtte og jeg fikk følelsen at jeg ikke kunne stole på henne. Har fått høre i ettertid fra andre, at det var en historie med 1 eller 2 andre menn, men det opplevde jeg bare som noe i tillegg. Det var så mye... Jeg tror jeg ikke skal skrive mer om dette. Vi har godt samarbeid i dag, på grunn av barn. Er likevel forsiktig med å involvere meg, og det er forskjell på samarbeid og å stole på... Huff. Det hørtes ikke bra ut. Er lurt å være forsiktig ja og klart det er store forskjeller på samarbeid og å stole på. Men det begrenser litt da. Anonymous poster hash: 40e23...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå