AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg er 17 år og har fått meg kjæreste. Har hatt det før også, men da har jeg ikke sagt noe om det. Nå har det seg sånn at jeg uansett må fortelle mine foreldre om han jeg er sammen med nå, siden jeg har tenkt å dra til syden sammen med han til påske (da er jeg 18) Jeg har bodd for meg selv i over 1 år allerede, så det er grunnen til at det ikke har vært nødvendig å fortelle om kjærester. Men moren min er helt hysterisk av seg og er sinna på meg hele tiden (man kan vel si at hun er gal) så det finnes egentlig ikke noe tidspunkt å si det på, så jeg føler ikke at jeg har så lyst å fortelle henne om sånt i det hele tatt. Det er så ille med henne at jeg ikke egentlig takler å være med henne i det hele tatt, så jeg ser henne kanskje 1 gang i mnd. Så jeg lurer på om noen har noen tips da. Jeg er ikke like glad i å kjefte og rope som det hun er for å si det sånn. Anonymous poster hash: ebe65...aed
Gjest Bud Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Du forteller henne om kjæresten, om hun sliter med det så får det bli hennes problem.
Gjest Elseby13 Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Hva er det hun er redd for skal skje? Er hun religiøs og ønsker at du venter med sex til du er gift? Eller tror du at hun ikke kommer til å like kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor behøver du å fortelle det? Jeg er voksen og har aldri snakket om slikt med min mor. Hun har da ikke noe med det. Anonymous poster hash: fe2e4...d13 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Hva er det hun sier når hun "hele tiden kjefter på deg" da? Dette får vi jo bare vite fra din side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå