AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg var gift i ti år med mannen i mitt liv. Et av disse årene hadde vi et noe turbulent forhold, da han drakk mye og tok mange dårlige valg.. Han var også utro mot meg med flere kvinner. Jeg hadde fortsatt troen på oss og valgte å holde ut, mye på grunn av barna våre. Vi kom oss gjennom det og de siste årene hadde vi det fantastisk. Dog, det var en av kvinnene han var utro med som virkelig falt for han, og hun mente de to var ment å være sammen. Han delte naturligvis ikke hennes oppfatning, men hun fortsatte å kontakte både han og meg, og også familien hans. Hun gjorde alt hun kunne for å ødelegge, og hun bare skulle ha han, koste hva det koste ville. Mannen min gikk tilbake til henne et par ganger da han befant seg i alkoholrusen og vi hadde kranglet, men han kom alltid angrende hjem til meg og holdt seg unna henne i lange perioder.. Og jeg tilga. Jeg vet med sikkerhet at de ikke hadde kontakt det siste året, da mannen min fikk kreft og tilbragte det året i sengen og på sykehus, med meg og/eller sin familie konstant ved sin side. Han hadde ikke telefon eller pc, han var for syk til det. Så jeg vet at de ikke hadde noe kontakt overhodet på ca 1 og ett halvt år. Mannen min døde i begynnelsen av august.. Og jeg var helt knust. Vi var endelig på bedre veier og hadde funnet tilbake dit vi var. Og så ble han så syk så lenge og så bare døde han fra meg.. Og akkurat når jeg trodde ting ikke kunne bli verre så ble det det. Dette gale kvinnemennesket han hadde en affære med dukket opp i bildet igjen etter hans død. Først legger hun ut bilde av de to sammen på facebook hvor hun skriver at kjæresten hennes er død og høster inn sympati fra mennesker jeg ikke aner hvem er. Hun skriver lange tekster om han og legger ut mange bilder av han, slik at folk flest tror det var de som var gift.. Hun har også kontaktet familien hans for å få sympati. Og på toppen av det hele dukket hun opp i begravelsen med en haug av venninner, laget store scener og de alle gikk kledd som om de var på byen. Det var så respektløst og det knuste meg totalt. Hva prøver hun å oppnå? Hvorfor gjør hun dette? Det er ikke bare meg dette går utover, familien til mannen min får nå se sider av han de ikke trodde fantes, og dette etter at han er død. De visste ingenting om utroskapet osv. Og ikke minst våre stakkars barn, eldste jenta er 12 nå og kan fort komme over dette på facebook osv som det gale mennesket driver å legger ut. Hva vil hun tro om sin døde far?? Jeg er så fortvilet, og sitter igjen med så mye sinne og så mange spørsmål som jeg holder inne for barna mine sin skyld, og familien til min døde mann.. Men jeg måtte få dette ut et eller annet sted, så jeg skriver til dere her inne.. Anonymous poster hash: 017e4...ede
Gjest Bud Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Det der hadde blitt en seerrik realityserie!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Du får kontakte fb og melde fra. Si at han ikke har godkjent at bilder blir lagt ut. Nå er det du som skal godkjenne det. Verre er det ikke. Bare husk de vil kreve dødsattest fra deg. Anonymous poster hash: d77d9...546 24
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Mannen din var en utro dritt, nå kommer det å biter livet hans i ræva. Selv om det ikke går utover han direkte mer, så går det utover det bildet folk hadde av han. Og det er egentlig helt passelig syns nå jeg. Anonymous poster hash: ac83a...1e4 3
Alja Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 (endret) Mannen din var en utro dritt, nå kommer det å biter livet hans i ræva. Selv om det ikke går utover han direkte mer, så går det utover det bildet folk hadde av han. Og det er egentlig helt passelig syns nå jeg. Anonymous poster hash: ac83a...1e4 Bite livet HANS i ræva? Han er jo død, og det er kona som må lide for det. Denne historien er det slemmeste jeg har lest på lenge, og jeg håper dette er en trolletråd. Endret 31. august 2013 av Alja91 16
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Bite livet HANS i ræva? Han er jo død, og det er kona som må lide for det. Denne historien er det slemmeste jeg har lest på lenge, og jeg håper dette er en trolletråd. Les linjen ETTER den første. Anonymous poster hash: ac83a...1e4 1
Teethgrinding Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Og på toppen av det hele dukket hun opp i begravelsen med en haug av venninner, laget store scener og de alle gikk kledd som om de var på byen. Det var så respektløst og det knuste meg totalt. Anonymous poster hash: 017e4...ede Kondolerer. Kreft er hardt. Brutalt og kaldt. Sterk medfølelse med deg. Når det gjelder denne dama derimot ville jeg forsøkt silent treatment. Hun virker å være en ekstrem drama queen som lever for å gjøre vansklige situasjoner vanskligere. Ikke hiv bensin på det bålet, men la det heller visne av mangel på drivstoff. 7
Teethgrinding Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Mannen din var en utro dritt, nå kommer det å biter livet hans i ræva. Selv om det ikke går utover han direkte mer, så går det utover det bildet folk hadde av han. Og det er egentlig helt passelig syns nå jeg. Anonymous poster hash: ac83a...1e4 Hvor hjerteløs er du a? Mannen hennes har jo dødd. Smålig kommentar. 23
Gjest kinkylita Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Wtf! Jeg hadde sporenstreks skrevet på fb- wallen til kjerringa og lurt på hva i h****** hu holdt på med. Litt for å få en slutt på sympati-bølgen hun surfer på, men også for å få vennene hennes til å vite at hun kun var en elskerinne noen få ganger. Noen personer eier ikke skrupler, og da er det sannelig på sin plass at de får vite hvor skapet står hen. Men hva mener du med at hun har tatt kontakt med familien hans? 7
Gjest Blondie65 Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Kondolerer med ditt tap, trådstarter. Jeg synes ikke noe om det elskerinnen har gjort, og det gjelder alt av dette. Det finnes tilnærminger til det faktum at hun har mistet en hun var glad i som hadde vært mer passende. Jeg forstår at hun også sørger og at hun har båret denne sorgen alene hele den tiden mannen din har vært syk. Det er din manns merkelige valg som har skapt denne situasjonen - men hun gjør jo ikke noe godt ut av dette ved å opptre slik. En viss medfølelse for henne har jeg likevel - for hun har også mistet en hun er glad i. Men istedenfor å lage drama av dette, kunne hun dukket opp i begravelsen på bakerste benk. Bilder på Facebook er smakløst av henne, det samme er kontakten med familien, som medfører at barna dine og familien hans får vite om noe din mann ikke ville fortelle. Mitt beste tips til deg er å ignorere dramaqueenen fullstendig - men det kan kanskje være på sin plass med en samtale med familien hans.
Suss81 Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Kan du ikke bare poste under bildet hennes at du synes det er usmakelig av henne å legge ut bilder av din døde ektemann og at han tross alt har barn hun burde ta hensyn til? Om ikke annet så vil alle vennene hennes på face få vite hvor gal hun er. 16
MunaMadan Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Hun er patetisk. Hun har på sin måte også lidt et tap ved hans død, men det virker som hun gjør dette mest for oppmerksomheten og sympatiens skyld. Hun hadde ikke respekt for deres ekteskap hverken før eller etter din manns død. Hvis du klarer å heve deg over dette og holde deg langt unna hennes fb, så har du mye mer å vinne på det enn å "ta opp kampen". Hun har tydeligvis et markeringsbehov, noe som kan dabbe av hvis du ignorerer henne.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Er det virkelig noen som tror på denne historien Anonymous poster hash: 32566...9ed 5
Alja Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Les linjen ETTER den første. Anonymous poster hash: ac83a...1e4 Det går ikke ut over bildet folk hadde om han. Det går utover kona og hennes liv! Det har gått ut over bildet de hadde til kona. Det er jo hun som sitter igjen og får all dritten.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 TS her.. Jeg forstår ikke helt hvorfor noen tror dette bare er tull, det er dessverre min stygge virkelighet og livet mitt akkurat nå. Så vær så snill og ikke anklag meg for å trolle, jeg kunne aldri tullet om noe så alvorlig. Jeg er så fortvilet og på grensen til sammenbrudd, alt jeg er ute etter er å lette hjertet mitt og kanskje få et støttende ord eller to. Tusen takk for gode råd.. Dere aner ikke hvor fristet jeg har vært til å ta kontakt med henne, skrive på bildene og wallen hennes, men jeg har hittil klart å heve meg over det. Det jeg derimot reagerer på nå er at min svigerfamilie har blitt venn med denne kvinnen på facebook og i tillegg har likt flere av bildene og statusene som omhandler min avdøde ektemann... Jeg har ikke pratet med de om det og jeg vet jo ikke en gang hva hun har fortalt og sagt. Jeg er ikke den som snakker høyest og står opp for meg selv egentlig.. Det er kanskje derfor jeg tilga utroskap og andre svik gang på gang. Men når man har barn sammen så vil man jo så gjerne få det til.. Og til den som sier han fortjener dette, så går jo ikke dette utover han på noen måte, han er jo død. Det går utover meg og våre barn. Og jeg kan til en viss grad forstå at hun også er lei seg etter tapet av han, men helt ærlig så føler jeg ikke hun har noen rett til det. Høres kanskje forferdelig ut, men hun prøvde bevisst å ødelegge ekteskapet mitt. Anonymous poster hash: 017e4...ede 5
Gjest Rori Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Så utrolig respektløst av henne! Greit nok at hun også har lidd et tap her og mistet en hun var glad i, men hun kunne håndtert det på en annen måte. Må si meg enig med MunaMadan over her, at det virker som om hun gjør alt dette kun for oppmerksomhetens skyld, og ikke minst sympati fra sine venner. Når du sier at svigerfamilien din nå er venn med hun på facebook og liker statuser og bilder, så tenker jeg automatisk at det muligens var mer mellom din mann og elskerinnen enn du kanskje tror? Kan det være han har introdusert henne for de? Forstår at dette er ekstremt vanskelig å prate om, men jeg tror du gjør lurt i å prate med svigerfamilien din om dette og fortelle hvordan du har det og rett og slett spørre de om alt du lurer på.. 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #17 Skrevet 31. august 2013 Vet du, jeg trodde faktisk på historien du fortalte her, til du sa at svigerfamilien din har blitt venn med henne på FB og liker bilder og statuser hun skriver om mannen din. Det er vanskelig å tro på dette. Anonymous poster hash: edfe8...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #18 Skrevet 31. august 2013 Vet du, jeg trodde faktisk på historien du fortalte her, til du sa at svigerfamilien din har blitt venn med henne på FB og liker bilder og statuser hun skriver om mannen din. Det er vanskelig å tro på dette. Anonymous poster hash: edfe8...6d7 TS her. Javel, jeg bryr meg fint lite om hva du eller noen andre tror. Dette er slik situasjonen min er.. Og jeg trenger ikke at noen anklager meg for å lyve og tulle. Da kan du heller la være å si noe. Mest av alt lurer jeg på om noen har vært i en liknende situasjon eller om noen har gode råd å komme med.. Jeg er helt ødelagt og vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Til Rori: Takk for råd. Jeg skal prøve å samle mot til å prate med svigermoren min.. Jeg må bare få stilt alle spørsmålene jeg har til noen som kan gi meg svar. Mest av alt skulle jeg hatt svar fra min døde mann, men det lar seg jo ikke gjøre. Jeg er så sint og trist på samme tid. Jeg hater virkelig den kvinnen.. Og jeg må inn på hennes facebook og sjekke hver dag, hvorfor jeg gjør det vet jeg ikke. Jeg burde jo bare blokkert henne, men jeg klarer ikke. Anonymous poster hash: 017e4...ede
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #19 Skrevet 31. august 2013 Jeg hadde skrevet ned wallen til kjerringa. Anonymous poster hash: c9aa2...426 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #20 Skrevet 31. august 2013 Jeg har vært borti noe som ligner, bortsett fra at facebook ikke var involvert. Jeg hadde en gang et forhold til en mann som hevdet at han hadde flyttet fra sin samboer og at det kun gjensto og fordele felles eiedeler. Dette stemte jo ikke, men han bodde et kort periode hjemme hos sine foreldre, og da passet han på å snakke med meg i telefonen mens foreldrene var i samme rom. Jeg oppfattet dette som en slags aksept fra dem da de deltok i samtalen. Senere skulle det vise seg at dette samboerskapet slett ikke var over. Jeg ble kontaktet av en meget sympatisk og hyggelig jente som fortalte at forholdet deres hadde vært turbulent, at de hadde barn sammen men at de var enige om å få det til å fungere. Historien han hadde fortalt meg var bare tull og tøys, og jeg var bare en av flere han hadde vært borti (trodde hun), og jeg kunne bekrefte at han hadde fortalt en del om slike ting. Fra den dagen hadde jeg null og nada med den mannen og gjøre, men snakket med samboeren ganske ofte om problemene de hadde. Dessuten var hun en festlig jente og vi lo og tøyset mye. Skjebnen ville det slik at han døde i en bilulykke et par måneder senere, mens hun som var passasjer overlevde. Etter først og varsle foreldrene, ville hun varsle meg også. Som hun sa så hadde jeg også vært glad i og knyttet til denne mannen. Men foreldrene hans ville ikke at jeg skulle vite noe før etter begravelsen. Og jeg regner med at grunnen til dette var at hvis noen fikk greie på hvem jeg var ville det sverte hans ettermæle. I ettertid har jeg tenkt at hvis jeg hadde hatt kontakt med hans familie etterpå så hadde de omfavnet alt det gode jeg hadde sagt om deres sønn som de sørget over tapet av. Kan det være det som er grunnen her også? Skjønt, det er værre at barna og din familie får med seg alt som blir skrevet på FB og hun burte bli forklart at det i beste fall er svært upassende og sårende for de som opplevde dette sviket. Anonymous poster hash: e95cb...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå