Gjest meow_ Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Hei! Jeg har lenge slitt med hår som blir fort fett. Har prøvd både balsammetoden og å ikke vaske håret mer enn et par ganger i uken. Det har ikke fungert noe særlig. Eneste jeg har merket er at shampoo uten silikoner har hjulpet litt. For tiden bruker jeg I love juicy fra Lush. Jeg lurer på å prøve enten Redken Scalp Relief Oil Detox eller L'Oréal Professionnel Serie Expert Pure Resource. Noen som har erfaringer med disse eller kan anbefale en annen shampoo som faktisk funker? Tenker på å bestille fra enten LookFantastic eller Feelunique..
miramis Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Ville prøvd å holde meg til naturlige sjampoer, som de fra Lush. Har ikke fett hår så har ikke så mye å anbefale, men en sjampo for fett hår (tror det var fra en rainforest serie) fra The Body Shop gjorde bare søsteren min sitt hår enda verre.
Gjest Username Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde en periode da håret ble fort fett. Jeg brukte en renseshampoo som fjernet smuss og fett. Husker ikke nøyaktig hvilket merke det var, men om du hører med frisøren din kan hun veilede deg ang. produkter som passer for deg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Ville prøvd å holde meg til naturlige sjampoer, som de fra Lush. Har ikke fett hår så har ikke så mye å anbefale, men en sjampo for fett hår (tror det var fra en rainforest serie) fra The Body Shop gjorde bare søsteren min sitt hår enda verre. Den shampoen gjør mitt hår kjempefint! Dersom jeg shamponerer to ganger med Rainforest Balance føles håret mitt gullende rent, og i tillegg føles det lett og luftig lengre enn ved bruk av andre typer shampo. Jeg har hår som vanligvis blir veldig fort fett. Anonymous poster hash: b83e6...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå