AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Seinere i kveld, kommer det noen venninner over for og drikke vin hos meg, mens samboeren er på guttekveld. En av de som kommer er samboeren's eks. Vi er blitt veldig gode venner så sånn sett er det ikke noe problem. Men kan jeg spørre henne om hvordan sexlivet demmes var? Ikke fordi jeg trenger og vite det selvfølgelig, men fordi meg og samboeren sliter litt på sex fronten. Det vil si at han aldri vil ha sex med meg fordi han sier han bare er sånn.. Men det var jo ikke sånn tidligere... (Ja, jeg er en av de som har startet en "lite sex" tråd tidligere) Jeg trenger og vite om han faktisk er sånn, at en til to ganger i mnd er nok for han, eller om det er noe annet som ligger bak. Venninnen min og han var sammen i tre år. Blir det for mye og spørre om?Anonymous poster hash: 21f79...962
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Seinere i kveld, kommer det noen venninner over for og drikke vin hos meg, mens samboeren er på guttekveld. En av de som kommer er samboeren's eks. Vi er blitt veldig gode venner så sånn sett er det ikke noe problem. Men kan jeg spørre henne om hvordan sexlivet demmes var? Ikke fordi jeg trenger og vite det selvfølgelig, men fordi meg og samboeren sliter litt på sex fronten. Det vil si at han aldri vil ha sex med meg fordi han sier han bare er sånn.. Men det var jo ikke sånn tidligere... (Ja, jeg er en av de som har startet en "lite sex" tråd tidligere) Jeg trenger og vite om han faktisk er sånn, at en til to ganger i mnd er nok for han, eller om det er noe annet som ligger bak. Venninnen min og han var sammen i tre år. Blir det for mye og spørre om?Anonymous poster hash: 21f79...962 Vil ikke samboeren din ha sex med deg Nei, du bør ikke spørre hans X om deres sexliv. La fortid være fortid. Anonymous poster hash: 6e319...13c 16
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Vil ikke samboeren din ha sex med deg Nei, du bør ikke spørre hans X om deres sexliv. La fortid være fortid. Anonymous poster hash: 6e319...13c Jo han vil det innimellom. Men min sexlyst er en del større enn hans da kan man si. Anonymous poster hash: 21f79...962
Gjest Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Det vil helt sikkert bare bli ubehagelig for exen. Dessuten er jo det fortid. De hadde et forhold, nå har dere et. Ingen forhold er like uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Spør hvis du føler det faller seg naturlig (hvis det i det hele tatt er mulig Skjønner godt at du lurer. Men hva skal du gjøre dersom hn sier at de hadde sex flere ganger pr uke? Konfrontere han med det? Anonymous poster hash: 0b505...ef8 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Selvsagt burde du ikke spørre eksen om sånt? Du burde spørre samboeren, om hva problemet er heller. Anonymous poster hash: d8986...58b 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Selvsagt burde du ikke spørre eksen om sånt? Du burde spørre samboeren, om hva problemet er heller.Anonymous poster hash: d8986...58b Tror du ikke jeg har spurt han en million ganger? Eneste svaret jeg får, er at han bare ikke vil ha sex så ofte. Og at det skal falle naturlig.. Jeg er enig det, men for han faller det ikke ofte naturlig tydeligvis! Anonymous poster hash: 21f79...962
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Spør hvis du føler det faller seg naturlig (hvis det i det hele tatt er mulig Skjønner godt at du lurer. Men hva skal du gjøre dersom hn sier at de hadde sex flere ganger pr uke? Konfrontere han med det? Anonymous poster hash: 0b505...ef8 Om jeg får vite det, så veit jeg hvertfall at det nytter og jobbe med det? Da vet jeg på en måte at det er håp, men at han bare må finne gnisten, med hjelp av meg.. Anonymous poster hash: 21f79...962 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Tror du ikke jeg har spurt han en million ganger? Eneste svaret jeg får, er at han bare ikke vil ha sex så ofte. Og at det skal falle naturlig.. Jeg er enig det, men for han faller det ikke ofte naturlig tydeligvis! Anonymous poster hash: 21f79...962 Ok. Og du er fullstendig klar over at mennesker er forskjellig? At folk har forskjellige elementære behov? Og at alle ikke klarer å tilfredstille hverandre?Anonymous poster hash: d8986...58b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Tror du ikke jeg har spurt han en million ganger? Eneste svaret jeg får, er at han bare ikke vil ha sex så ofte. Og at det skal falle naturlig.. Jeg er enig det, men for han faller det ikke ofte naturlig tydeligvis! Anonymous poster hash: 21f79...962 Jeg mente at du skal spørre eksen hans dersom det det virker naturlig å spør når du møter henne...Anonymous poster hash: 0b505...ef8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Ok. Og du er fullstendig klar over at mennesker er forskjellig? At folk har forskjellige elementære behov? Og at alle ikke klarer å tilfredstille hverandre?Anonymous poster hash: d8986...58b Er selvfølgelig klar over dette. Men du må vel skjønne av jeg blir litt frustrert siden vi hadde ett fint sex liv før? Og hvis tilfelle er at han syntes det er nok med et par ganger i mnd, så får vi jo selvfølgelig det til. Men jeg føler jo litt på det. Er det jeg som ikke er "bra nok?" Lissom.. Dukker bare opp så mange tanker i hode :-( Anonymous poster hash: 21f79...962
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Seinere i kveld, kommer det noen venninner over for og drikke vin hos meg, mens samboeren er på guttekveld. En av de som kommer er samboeren's eks. Vi er blitt veldig gode venner så sånn sett er det ikke noe problem. Men kan jeg spørre henne om hvordan sexlivet demmes var? Ikke fordi jeg trenger og vite det selvfølgelig, men fordi meg og samboeren sliter litt på sex fronten. Det vil si at han aldri vil ha sex med meg fordi han sier han bare er sånn.. Men det var jo ikke sånn tidligere... (Ja, jeg er en av de som har startet en "lite sex" tråd tidligere) Jeg trenger og vite om han faktisk er sånn, at en til to ganger i mnd er nok for han, eller om det er noe annet som ligger bak. Venninnen min og han var sammen i tre år. Blir det for mye og spørre om?Anonymous poster hash: 21f79...962 herregud,har du begynt på vinen alerede? nei,man involverer ikke en x i deres problemer. Som x ville jeg ha syns det var pinlig å høre på. Og ikke har jeg villet utlevert sexlivet til meg og x. Som deg har jeg ikke villet spurt en x. ikke har jeg villet vært en så nær venn med en x...Hadde min mann spurt en x om noe sånt så hadde forholdet vært over Anonymous poster hash: 24bf0...17f 1
linkan Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Og hva om hun svarer at de hadde et godt sexliv og aldri hadde problemer med liten lyst? Skal du da gjøre problemet enda større, ved å fastslå at du er årsaken til problemet, selv om det kan være noe helt annet? Synes du heller skal ta en alvorsprat med samboeren din, jeg. Jeg tror ikke du får svar på "er jeg god nok?"-spørsmålet ved å snakke med exen hans, snarere tvert imot. 3
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Spør dersom det faller naturlig Dere er jo gode venner. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Okei, takk for svar. Tror jeg følger deres råd og lar det ligge..! Anonymous poster hash: 21f79...962 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Er selvfølgelig klar over dette. Men du må vel skjønne av jeg blir litt frustrert siden vi hadde ett fint sex liv før? Og hvis tilfelle er at han syntes det er nok med et par ganger i mnd, så får vi jo selvfølgelig det til. Men jeg føler jo litt på det. Er det jeg som ikke er "bra nok?" Lissom.. Dukker bare opp så mange tanker i hode :-( Anonymous poster hash: 21f79...962 Svært forståelig. For begge parter, skaper det nok mye ubehag når det oppstår misnøye rundt hva man forventer og hva man maksimalt klarer å levere.Anonymous poster hash: d8986...58b
Gjest Skrevet 31. august 2013 #17 Skrevet 31. august 2013 IKKE spør exen om sånt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Men; sett krav om at samboeren din går til legen og får en skikkelig utredning. 2 ganger i måneden høres jævla lite ut for en frisk mann. Er klar over at ikke alle er like, men når han ville mer tidligere, så kan det være et tegn på at noe ikke er som det skal. Fysisk eller psykisk. Og så må du bare vurdere om du gidder å være i et bortimot sexløst forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #18 Skrevet 31. august 2013 Nei, det skal du ikke spørre eksen om. Oppdater deg på ordet "privatliv", husk det, og snakk skikkelig med han du er sammen med. Anonymous poster hash: 9bfe6...dc7 2
waco Skrevet 31. august 2013 #19 Skrevet 31. august 2013 Hva konkret skal du spørre om? - Om hun geipet da han sprutet henne i fjeset, - om hun likte å suge den etter anal? Hva er det du egentlig lurer på? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #20 Skrevet 31. august 2013 IKKE spør exen om sånt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Men; sett krav om at samboeren din går til legen og får en skikkelig utredning. 2 ganger i måneden høres jævla lite ut for en frisk mann. Er klar over at ikke alle er like, men når han ville mer tidligere, så kan det være et tegn på at noe ikke er som det skal. Fysisk eller psykisk. Og så må du bare vurdere om du gidder å være i et bortimot sexløst forhold. Han blir ikke glad når jeg tar opp tema nei. Men utenom det, har vi det perfekte forholdet. Så skjønner ikke greia.. Vanskelige greier! Anonymous poster hash: 21f79...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå