Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet mye hår en periode. Røytet som en katt. Nå har heldigvis nye hår vokst ut, men problemet er de stikker opp. Ser ut som det er frizz,men det er ikke det disse hårene er kortere derfor stikker de opp. Ingen serum eller sjampo får de ned. Jeg har krøller så de er enda verre da. Er det noe jeg kan gjøre for å roe de ned? Når jeg retter håret er det borte,men kan ikke rette hele tiden.

Anonymous poster hash: 579a7...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe som skjedde den perioden du mistet mye hår? Og hvordan fikk du det tilbake (sluttet å røyte), spørr for jeg sliter med hårtap selv!

Og eneste jeg kan råde til er egentlig hårspray .. For å holde ned hår"tuppene" ja..

Anonymous poster hash: 8f92b...f1e
  • Liker 1
Skrevet

Var det noe som skjedde den perioden du mistet mye hår? Og hvordan fikk du det tilbake (sluttet å røyte), spørr for jeg sliter med hårtap selv! Og eneste jeg kan råde til er egentlig hårspray .. For å holde ned hår"tuppene" ja.. Anonymous poster hash: 8f92b...f1e

Ja jeg gikk gjennom et helvete i ca 4 månder. Spiste utrolig lite,kanskje en gang om dagen. Etter en tid mistetvjeg masse hår. Etter at jeg begynte å spise normalt og ta panton3, vokste håret tilbakke igjen. Takk for tiås om hårspray skal teste:)

Skrevet

Var det noe som skjedde den perioden du mistet mye hår? Og hvordan fikk du det tilbake (sluttet å røyte), spørr for jeg sliter med hårtap selv!

Og eneste jeg kan råde til er egentlig hårspray .. For å holde ned hår"tuppene" ja..

Anonymous poster hash: 8f92b...f1e

Mistet mye hår mellom vinter/vår i år, men plutselig stoppet det helt opp, og nå er alt normalt igjen. Er vel kanskje også noe som bare kan skje av stress o.l kanskje.

Skrevet

Jeg mistet mye hår en periode. Røytet som en katt. Nå har heldigvis nye hår vokst ut, men problemet er de stikker opp. Ser ut som det er frizz,men det er ikke det disse hårene er kortere derfor stikker de opp. Ingen serum eller sjampo får de ned. Jeg har krøller så de er enda verre da. Er det noe jeg kan gjøre for å roe de ned? Når jeg retter håret er det borte,men kan ikke rette hele tiden.

Ditt vokser ihvertfall ut igjen da ...tenk oss menn som aldri får håret tilbake.

Men det er lett å si at VI bare må akseptere og leve videre som ingenting har skjedd ..mens du klager på at når det faktisk vokser ut igjen så står det 13 grader feil vei.

jaja :jolie:

Anonymous poster hash: d6dd3...b4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...