Gjest Diddl Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Hvorfor sitter du på Kvinneguiden nå?? Jeg sitter her fordi typen er ute på byn- å siden jeg går ganske så høygravid sitter jeg her å trøster meg med det fantastiske lesestoffet som er i forumene her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg vil ikke legge meg ensom i den tomme sengen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. april 2004 #3 Del Skrevet 24. april 2004 Tja............gubben har lagt seg, ungene sover og jeg sitter og koser meg her, stille og fredelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 24. april 2004 #4 Del Skrevet 24. april 2004 Kjærsten min er borte en stund, barna sover og jeg er selskapsyk. KG er det perfekte stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. april 2004 #5 Del Skrevet 24. april 2004 Er ikke trøtt enda, og kjæresten sitter å spiller på den andre pc'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 24. april 2004 #6 Del Skrevet 24. april 2004 Så bra at det ikke er bare meg som sitter slik nattestid! Er faktisk det perfekte sted å bare slappe av.. Har egentlig vært her i hele kveld jeg da, siden her har vært fullt forspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivingOnTheEdge Skrevet 24. april 2004 #7 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg sitter her fordi alle vennene mine er ute på byen, og jeg ikke er i humør til å dra ut. Kjeder meg ikke da, trives i mitt eget selskap :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. april 2004 #8 Del Skrevet 24. april 2004 Kjeder meg fordi mannen er i Danmark... prøver å finne på noe annet å gjøre men har ikke funnet på noe annet enda.. kanskje jeg skal begynne å lete etter loppekassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. april 2004 #9 Del Skrevet 24. april 2004 Fordi jeg kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 24. april 2004 #10 Del Skrevet 24. april 2004 Slenger inn håndklet. God natt jenter :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2004 #11 Del Skrevet 24. april 2004 Fordi det er ingenting på tv, og jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. april 2004 #12 Del Skrevet 24. april 2004 og det er kjedelig å legge seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #13 Del Skrevet 25. april 2004 Fordi eg er full og vil vente til hodet har roa seg litt før eg legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 25. april 2004 #14 Del Skrevet 25. april 2004 Ungene sto tidlig opp, og nå ser de på tv/leker i stua. Mannen min sover, og jeg venter på at det skal bli tid for frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. april 2004 #15 Del Skrevet 25. april 2004 Og jeg aaaner ikke hva jeg gjør her så tidlig på en søndags morgen.......... Kanskje jeg skal gå og legge meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. april 2004 #16 Del Skrevet 25. april 2004 Måtte bare inn å ta "...det siste ordet"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #17 Del Skrevet 25. april 2004 Hvorfor sitter du på Kvinneguiden nå?? Jeg venter faktisk på at Radarsprayen skal virke ferdig inne på badet slik at den elefanthumlen som er den inne tar repern så jeg får gått i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #18 Del Skrevet 25. april 2004 Egentlig burde jeg lest pensum.. Hmm.. Hvorfor er jeg her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. april 2004 #19 Del Skrevet 25. april 2004 Er syk og orker ikke å gjøre noe som helst. Da er KG perfekt! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. april 2004 #20 Del Skrevet 25. april 2004 Har pause fra husarbeidet i god flygeånd... Og da er vel Kg det eneste alternativet?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå