AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Vi har lyst til å kalle sønnen vår Ole. Dette fordi at det er et pent og kort navn som er mulig å si for de fleste. Etternavnet vårt er Brumm. Går disse navnene bra sammen? Anonymous poster hash: c7e8d...907 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Jeg synes navnene passer godt sammen. Selv funderer vi på å kalle barnet vårt Petter, fordi det er et navn både jeg og min mann har positive assosiasjoner til. Vårt etternavn er Sprett. Vi synes det er en god kombinasjon. Anonymous poster hash: 20cf0...427 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Jeg synes navnene passer godt sammen. Selv funderer vi på å kalle barnet vårt Petter, fordi det er et navn både jeg og min mann har positive assosiasjoner til. Vårt etternavn er Sprett. Vi synes det er en god kombinasjon. Anonymous poster hash: 20cf0...427 Petter er jo også et flott navn, å passer godt til etternavnet deres Anonymous poster hash: c7e8d...907
Sol79 Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg synes navnene passer godt sammen. Selv funderer vi på å kalle barnet vårt Petter, fordi det er et navn både jeg og min mann har positive assosiasjoner til. Vårt etternavn er Sprett. Vi synes det er en god kombinasjon.Anonymous poster hash: 20cf0...427 Var helt sikker på at etternavnet ditt var Pan, men Sprett fungerer jo også godt sammen med Petter. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Vi er også i tvil om navnet vi har valgt til vår nydelige, lille og lyserosa guttepjokk passer med etternavnet. Vi tenker å kalle ham for Nasse, men vi heter Nøff til etternavn og lurer på om det er dumt at initialene blir N.N. (altså anonym)?? Storebror heter forresten Virre. Anonymous poster hash: e54c2...f98 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Tenker på Anders vi.....Anonymous poster hash: a59e5...2b1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Synes det er en helt grei kombinasjon jeg ,tenker selv å kalle datteren min for Ronja, og siden faren er en somalisk sjørøver, skal hun få etternavnet Ronja Røverdatter, er ikke det et flott navn.Anonymous poster hash: 8789d...e7f
Lady Lovelylocks Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg vet ikke om jeg venter gutt eller jente. Men navnene er klare, Donald hvis det blir gutt og Dolly hvis det blir jente. Duck er etternavnet. Syns det er tøft når fornavn og etternavn begynner med samme bokstav... Endret 1. september 2013 av Lady Lovelylocks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå