AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Hei, er en 24 år gammel jente. Jeg har hatt kjæreste fra jeg var 16 år, noe som har ført til at jeg nå i midten av 20 årene ser tilbake og tenker at jeg har gått glipp av utrooolig mye, som mange av mine venner på min alder har gjort for lenge siden. Festing, reise, etc. Jeg har kjæreste nå og vi har spart i to år for å kjøpe oss leilighet her i bygda. Nå tenker jeg at jeg ikke lenger vil det. Jeg vil oppleve!! Er dette for sent? Hva kan vi finne på? Skal vi reise bort må jo begge få seg ny jobb og det er jo ikke alltid like lett. Litt dumt å måtte bruke penger vi har spart over lang tid på reising osv for å så ikke ha noe når vi kommer hjem? What can we doo? Anonymous poster hash: d3852...2f6
Gjest 82girl Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 dette er vel kanskje noe du burde ta opp med kjæresten din
Armitage Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Jeg som er i slutten av 20årene skulle faktisk ønske jeg ikke kasta bort alle pengene mine på moro. Ønsker meg egen bolig mest av alle ting. Mitt råd til deg er å spare enda et år og bruk de pengene på reise. MEn ikke bruk av de pengene dere sparer til bolig. Ei jeg kjenner reiste Asia rundt i noen måneder uten at det kosta skjorta. Man kan få det til om man planlegger godt. 24år er ingenting. Så lenge dere ikke planlegger barn, så er det masse tid til reise og moro. Festing er forresten oppskrytt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Går glipp av så mye? Mja, slikt skjer, når en bare sitter hjemme alene og tror at livet skal være slik. Anonymous poster hash: e36cc...d8c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Festing vill jeg ikke tatt så tungt, det er oppskrytt. Men dere kan vel planlegge en reise sammen? Det er artigst å reise sammen med noen man kjenner godt, syns iallefall jeg. Dere kan oppleve utrolig mye sammen hvis dere bare vil Anonymous poster hash: 5fe9a...9c2 2
Gjest Badebuksa Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 dette er vel kanskje noe du burde ta opp med kjæresten dinikke dumt tenkt!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 ikke dumt tenkt! Hvis man har en selvsagt. Å mase og stalke eksen sin derimot, hjelper ikke i det hele tatt. Man går bare glipp av enda mer da. Helt frivillig.Anonymous poster hash: e36cc...d8c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Hvis man har en selvsagt. Å mase og stalke eksen sin derimot, hjelper ikke i det hele tatt. Man går bare glipp av enda mer da. Helt frivillig.Anonymous poster hash: e36cc...d8c men nå står det at hun HAR kjæreste Anonymous poster hash: 4aa65...5f6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 men nå står det at hun HAR kjæreste Anonymous poster hash: 4aa65...5f6 Var det et smart svar synes du? Det er ikke så vanskelig å bare skrive noe, om du ikke allerede har lagt merke til det. Jeg vet om mange folk som ikke har vanskeligheter for å skrive alt mulig piss, selv om alt sammen bare kan være bullshit. Og det blir ikke akkurat mindre fjernt av den grunn heller.Anonymous poster hash: e36cc...d8c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Vi har tenkt på å reise mer men da blir det bare oss to. Har ikke så mange felles venner. Jeg tenker også litt på språkreise, kunne det vært noe? Kjenner jeg trenger å komme meg bort! ts Anonymous poster hash: d3852...2f6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Vi har tenkt på å reise mer men da blir det bare oss to. Har ikke så mange felles venner. Jeg tenker også litt på språkreise, kunne det vært noe? Kjenner jeg trenger å komme meg bort! tsAnonymous poster hash: d3852...2f6 Do it. Du kjenner behovet. Du vet hva du har lyst til. Hva som ville ha vært bra for deg. Men det hjelper ikke det, hvis du aldri får gjort noe mer uansett. Kunnskap er ubrukelig, hvis du ikke får brukt den til noe.Anonymous poster hash: e36cc...d8c
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Jeg ville ikke tatt tapet av tennåringsfyll så tungt, det er meget oppskrytt. Jeg har selv festet en del og reist en del med venner i slutten av tennårene og tidlig 20 årene da jeg har vært singel store deler av livet. Det er jo greit nokk det, men det hadde absolutt ikke vært verdens undergang å ikke få det med seg. Og 24 er ingenting, er selv 25 og tenker at jeg enda har hele livet forran meg. Så langt har jo livet handlet om å bli en selvstendig person, finne ut hvordan jeg er skrudd sammen og hva jeg vil, fokusere på utdannelse og jobb og det som må til rett og slett for å legge grunnlaget for å leve det livet en ønsker.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Jeg ville tatt meg en lang reise om jeg var deg, siden dere har penger til det. En lang tur trenger faktisk ikke være dyrt så lenge dere finner det riktige. Anonymous poster hash: 4d5b7...cd1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Om du har et ønske om å fortsette å være sammen med typen så er det smart å kjøpe egen bolig og ikke kaste bort alle pengene dere har spart. Når dere han kjøpt så kan dere spare en stund til. Se om dere kan få tatt sommerferieukene utenom sommeren og reis litt rundt omkring i disse ukene. Jeg ville ikke hatt med andre venner, men det er meg. Om du har en venninne eller to så kan dere reise på helgeturer til storbyer f.eks. Anonymous poster hash: 8e85c...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå