AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Det er vel ingen vits i å vente mer på en pakke som ble sendt for 9 dager siden (innenlands) merket tydelig med riktig adresse og markert med returadresse? Man kan vel konkludere med at den mest sannsynlig er stjelt eller? Anonymous poster hash: c71b0...cb5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Er den merket med returadresse? Jepp. Senderen har ikke fått den i retur (enda..) Anonymous poster hash: c71b0...cb5
Alice123 Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jepp. Senderen har ikke fått den i retur (enda..) Anonymous poster hash: c71b0...cb5 Er den så stor at den kan ha havnet på postkontoret og at mottager må hente den der med hentalapp? Husker en pakke sendt til meg forsvant i systemet en gang, og vi bruke en måned på det. Jeg fikk den til slutt men alt for sent (en kjole jeg skulle ha til et bryllup)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Det er vel ingen vits i å vente mer på en pakke som ble sendt for 9 dager siden (innenlands) merket tydelig med riktig adresse og markert med returadresse? Man kan vel konkludere med at den mest sannsynlig er stjelt eller? Anonymous poster hash: c71b0...cb5 Sånn har jeg tenkt mange ganger, men pakken har alltid dukket opp til slutt. I hvert fall de pakkene jeg har visst om skulle komme. Bor i byen, og har selvsagt lås på postkassa da. Har hørt at mange ikke har lås ute i distriktene, da kan det jo skje at den stjeles. Men ni dager er ikke noe unormalt etter min erfaring. Anonymous poster hash: 725c8...9e5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Er den så stor at den kan ha havnet på postkontoret og at mottager må hente den der med hentalapp? Husker en pakke sendt til meg forsvant i systemet en gang, og vi bruke en måned på det. Jeg fikk den til slutt men alt for sent (en kjole jeg skulle ha til et bryllup) Nei, det er bare en liten boblekonvolutt. Hmm..får vel vente litt mer da og håpe på det beste. Anonymous poster hash: c71b0...cb5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Sånn har jeg tenkt mange ganger, men pakken har alltid dukket opp til slutt. I hvert fall de pakkene jeg har visst om skulle komme. Bor i byen, og har selvsagt lås på postkassa da. Har hørt at mange ikke har lås ute i distriktene, da kan det jo skje at den stjeles. Men ni dager er ikke noe unormalt etter min erfaring. Anonymous poster hash: 725c8...9e5 Jeg har lås på postkassen så jeg tror eventuelt at noen som jobber på posten har åpnet pakken i håp om å finne en mobil der (den inneholdt en kalkulator). Har aldri måttet vente mer enn 4-5 dager på post før (innenlands). Anonymous poster hash: c71b0...cb5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Brev kommer fortere fram enn pakker. Har opplevd at pakker har tatt bortimot 2 uker innenlands. Handler om at pakker tar ei anna rute i postgangen, alle pakker skal innom oslo for å sorteres f.eks. Så det avhenger veldig av hvor i landet pakken sendes fra og skal til hvor lang tid det tar. Bor i Nordland, og herfra til trondheim har pakker ofte tatt nesten 2 uker. Mens pakker jeg har fått fra østfold kommer fram hit på 2 dager. Tom. pakker fra danmark kommer i postkassa mi på bare 2 dager. Men å sende noe herfra og sørover tar sinnsvakt lang tid! Anonymous poster hash: 8a390...cec 1
lykkepille Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 håper ikke den har havnet på feil postkontor.. har tidligere opplevd at postkontoret tuklet såpass at jeg måtte hente pakken fra ormøya.... bor selv utenfor oslo sentrum.. det tok faktisk noen dager før hentelappen kom i posten også.. man har oprinnelig 14 dager å hente pakken på, men da jeg fikk lappen hadde det allerede gått 5 dager..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Jeg regner med det er en brevpakke du snakker om her, og ikke en pakke med sporing? 9 dager høres ekstremt lenge ut når du er så sikker på at adressen og postnummer er riktig. Men du trenger ikke gi opp enda. Er det mulig at hentelappen kan ha kommet mellom reklame? Det jeg tenker at kan ha skjedd er: - det har blitt kopiert opp hentelapp, men den har kommet bort (klistret fast i annen post f.eks) - det har blitt kopiert en uleselig hentelapp. Noen ganger vises ikke hele navnet eller adressen på mottaker. Eller så er det kopiert opp feil side av brevpakken. (Dette vil si at postkontoret må skrive ut en ny lappe til deg der det står at du har glemt å hente pakken din. Så får du en ny sjanse) - postbudet eller den som sorterer vet ikke hvor lappen skal. Tviler på at dette er tilfelle - pakken er skadet eller innholdet mangler, og Posten gjør litt papirarbeid for å forklare situasjonen Om pakken ikke kommer frem til verken deg eller avsender vil jeg absolutt anbefale deg å kontakte kundeservice og forklare situasjonen. Så kan de bli obs på at det mest sannsynlig har skjedd et tyveri av noen av deres ansatte (siden du har lås på postkassen din) Anonymous poster hash: b46dd...57c
Gjest Lady Isabelle Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Det kan rett og slett være at hentemeldingen har forsvunnet/havnet i feil postkasse. Har du sporing på pakken? Den kan jo også ha blitt stjålet. Jeg bestilte en dyr ring og ventet leeenge på den. Da pakken endelig kom og jeg åpnet den, var esken og alt der, men ringen var vekk. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med avsender for å høre om de kan ha fått den i retur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå