Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så mitt problem er at jeg føler at andre ikke syntes jeg er interessant nok. Hvis noen stiller meg et spørsmål svarer jeg raskt og det er det. Om dette hadde vært en venninne ville jeg ha svart med mer innlevelse (hørtes dumt ut, men beste måten å beskrive det på)

Jeg føler at de ikke vil være interessert i det jeg har å si og dette hindrer meg i å treffe nye mennesker fordi de trekker seg unna fordi de enten tror jeg ikke er interessant (kanskje jeg ikke er det :P ) eller er interessert i å snakke med dem. Samtidig unngår jeg å møte nye folk pga. dette (dra på barer med andre, sammenkomster o.l.

Anonymous poster hash: 74e91...bd3
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, så dytt

Anonymous poster hash: 3c245...3f4
Skrevet

De fleste mennesker er jo ikke så interessert i andre da, dessverre, så det å snakke om seg selv er ikke nødvendigvis den beste veien å gå for å bli kjent med andre. Er du for sjenert til å stille spørsmål også?

Skrevet

Den ultimate løsning på dette her er rett og slett å få bedre selvtilitt.

Gjest pærecider
Skrevet

De fleste liker å snakke om seg selv. Still spørsmål og vis andre interesse. Hold deg oppdatert på nyheter, les bøker, finn deg en interessant hobby. Har man et bredt interessefelt, så er sjansen større for at man treffer på andre som syns at du er interessant. Men første regel: vis interesse for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...