Gå til innhold

Hadde du gått overens med din egen klone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nettopp flyttet inn i en ganske så liten leilighet, sammen med en eksakt kopi av deg selv. Så, fortell, hvordan hadde dette utartet seg? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Vi hadde hatt sex, så hadde jeg drept klonen min.

Skrevet

Vi hadde hatt sex, så hadde jeg drept klonen min.

I filmen the Door med blant andre Mads Mikkelsen, møter han sin egen klone, dreper denne og tar over hans plass. Det samme skjer med de andre som møter sin klone. Virker ikke som mange tåler trynet på seg selv i lengden.

Skrevet

Jeg er usikker på om vi hadde hatt et fantastisk sexliv eller et skikkelig ræv sexliv.

Og ja, SELVFØLGELIG må man ha sex med sin egen klone.

Skrevet

I filmen the Door med blant andre Mads Mikkelsen, møter han sin egen klone, dreper denne og tar over hans plass. Det samme skjer med de andre som møter sin klone. Virker ikke som mange tåler trynet på seg selv i lengden.

Forståelsesfullt.. :fnise:

Skrevet

Tror kanskje vi hadde vært enig om mye :D

Ville ikke hatt sex med med selv da. Er ikke lesbisk.

Skrevet

Om man har sex med sin egen klone, er det onani eller homofili?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Om man har sex med sin egen klone, er det onani eller homofili?

Og er det incest?

Skrevet (endret)

Og er det incest?

Et tredje alternativ jeg ikke tenkte på!

Edit:

Jeg fant dette på yahoo answers, og det gir veldig mening:

Interesting question.

Lets start by seeing what makes us, us. If we had a clone made of us would it really be us, or more like our twin?

If we also consider masturbation, we ourselves stimulate ourselves. So as we touch ourselves our hands also have the feeling of touch.

If we now take our clone, and they touch us. Our area of touch is only focused on our genital area. Our clone will also have there own ideas, feelings, feelings of touch, etc. So our thoughts would be seperate. Our clone would be a seperate entity in life. They could die and you could continue living.

Therefore I would say that no. Having sex with your clone is not considered masturbation.

Endret av Alice123
Skrevet

Sex med egen klone er jo ekkelt. Jeg hadde selvsagt endt opp med å kverke min under en fyllekule eller noe, siden jeg ikke utstår meg selv.

Skrevet

Jeg tror jeg og min egen klone hadde være veldig destruktive for hverandre. Det hadde nok ikke vært noe langt og vakkert vennskap.

Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke gått overens med en klone. Det er mer enn nok med Cata 1.0 - trenger ikke flere versjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...