Gjest Marthe Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år. Han har vært gift før og har to barn med hun. De har et veldig godt vennskap, og det er FLOTT. Men det har vært noen ting som har stukket litt..jeg har skrevet før her inne om ting som jeg har reagert litt på. Dette jeg skrive nå er vel den "minste tingen" men jeg må bare spørre om dere hadde reagert på det eller om jeg overdriver her.. Han skrev "mine nydelige ;-) <3 <3" på et facebook bilde av hun og de to barna, det var flere bilder med kun barna på hvor han kunne skrevet kommentaren om den bare var til de. Føler meg dum bare jeg skriver det her, men det stakk og hva gjør jeg med det da? kan ikke fordra å føle sjalusi. Denne kommentaren er altså satt i sammenheng med flere ting. Hadde dere reagert?
Tingeling123 Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Så flott at han har et godt forhold til moren! Og nei synes ikke den kommentaren er noe du bør reagere på.
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Hmm.. hvem gjorde det slutt med hvem? Jeg hadde spurt han om han mente alle sammen eller kun barna
Gjest Carousel Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg synes ikke det er noe å reagere på Enkelt og greit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå