Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest eirikryk
Skrevet

Hei. Er en jente jeg møtte ute på byen for noen uker siden, og vi fikk egentlig fra første stund god kontakt. Snakket mye sammen, flørtet litt- uten at det kulminerte i noe mer. Jeg fikk riktignok nummeret hennes, og vi avtalte og møttes to ganger senere i uken (begge anledningene var ute på byn). Ved begge anledninger holdt vi rundt hverandre, flørtet litt oghadde det generelt koselig sammen. Den ene gangen løp hun regelrett fra vennene sine og omfavnet meg. Inntrykket jeg satt igjen med var iallefall at vi begge var litt betatt av hverandre. Jeg var også med henne hjem, men dette var såpass seint og begge var dødslitne, så ingenting skjedde. Såå... Vi studerer tilfeldigvis også samme sted, noe som gjør at jeg har møtt på henne ved et par anledninger der. Ved 1-2 anledninger har hun egentlig oversett meg totalt- vi har mer eller mindre gått rett forbi hverandre uten at hun engang har gjort tegn til å møte blikket mitt. Jeg har riktignok gått med venner, så om det kan ha spilt en rolle vet jeg ikke... De gangene vi har snakket sammen har hun egentlig virket litt nervøs og utilpass, ordene har liksom ikke flommet ut av munnen hennes- slik de har gjort når vi har møttes på byn. Hva skal jeg egentlig gjøre ut av situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om hun vil finne på noe en dag til uken, men på dagtid. Og alene. Kan jo være hun er beskjeden og at hun ikke er like pratsom når hun er edru. Om hun takker nei, så vet du jo hvor landet ligger.

Gjest eirikryk
Skrevet

Det er nå greit, men likevel..hadde jo vært om hun hadde vist _litt_ interesse utenfor fylla også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...