Gå til innhold

Barnevakt i Oslo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :) Bor i Oslo, alene med min sønn på 3, ingen samvær med far. Ikke har jeg familie i Oslo heller. Hvor og hvordan kan man finne seg en flink og pålitelig barnevakt? Noen tips og ideer? På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kjenner ingen naboer som kan passe da? Eller noen tenåringsjenter som vil tjene litt penger? I enkelte barnehager vet jeg at assistentene av og til stiller opp som barnevakter. Og så har du jo alltids Oslo barnevaktformidling.

Endret av frkharepus
Skrevet

Takk for svar :)

Nei, har vært i et forhold litt utenfor det normale kan man si, der ikke mitt behov for det sosiale ble så akseptert..

Bhg der sønnen min går, vet jeg at det ikke er lov å stille opp som barnevakt.. :( Står liksom med blanke ark (forsåvidt positivt, men på andre måter ikke)..

Skrevet

Hei du :)

Hvor i Oslo bor du da? :)

Skrevet

Nordre Aker bydel :)

Gjest Elseby13
Skrevet

Heng opp en lapp på den lokale kiwien, da. Sikkert masse koselige tenåringsjenter som kunne tenke seg å tjene en slant.

Skrevet

Ja, det er jo også en mulighet! :) Hvor mye betaler man? :)

Skrevet

Er det ikke barnevakt tjenester i Oslo da? Mener jeg har vært borti det på nett.

Anonymous poster hash: cc42e...0a4

• Liker 1
Skrevet

Jo, jeg så det var noe sånt.. Men var så mye man skulle betale til byrået etc.. Da kan jeg heller legge pengene mine i personen som faktisk sitter barnevakt! :)

Skrevet

Jøss!! Det var rart, leste akkurat om det nå! Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...