Gå til innhold

Hva skal du gjøre imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det blir fint vær skal jeg ta med meg ungene i parken og spise is :P

Hva skal du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst å gå en tur med kjæresten (viss han ikke er fyllesyk) å ellers se på TV, og lage noe godt til middag!

Søndag er den beste dagen i uka! Nesten... :)

Skrevet

Imorgen skal jeg fortsette prosjektet mitt i hagen, og karnsje gå en tur med en venninne :kul:

Skrevet

skal lese boken, mobbing i barnehagen som ejg har på selvvalgt pensum... Snart ha den hersens eksamen snart..

Skrevet

I morgen skal jeg jobbe (jobbehelg) :-?

Skrevet
skal lese boken' date=' mobbing i barnehagen som ejg har på selvvalgt pensum... Snart ha den hersens eksamen snart..[/quote']

Lykke til :P

Skrevet

I morgen skal jeg trene og være kjempeasosial i hagen min :-)

Skrevet

I morgen (eller teknisk sett: senere i dag, siden vi allerede har passert midnatt) skal jeg sove lenge, spise lang og god frokost med samboeren min, plante om noen potteplanter, støvsuge/vaske gulv, lage god middag og se en film på TV om kvelden mens vi fråtser i sjokolade og cola.

Skrevet

Kose meg MYE med mannen som har vært 4 dager borte, og ta jenta vår med på tivoli. Men aller aller først må jeg vaske alle gulv så det ser strøket ut når han kommer hjem..

Skrevet

Sove lenger enn vanlig, lage god frokost til meg og barna, dvs toast, egg& bacon, omelett e.l., kanskje en tur i svømmehallen, vaske hamsterburet og rense akvariet...! :P

Gjest gjest1
Skrevet

(dersom eg ikkje er fyllesjuk): rydde, henge opp bilder, gå tur, lage bilde, lage trolldeig, gjere skuleoppgåve og skrive dikt!

Skrevet

I morgen skal jeg og minstemann kose oss, Kanskje dra på besøk til noen. Ellers blir det klesvask og annet husarbeid.

Skrevet

I dag skal jeg til mamma sammen med ungene, i morgen skal jeg på jobb hvis disse hersens slimposene tillater det.

Gjest King James
Skrevet

jobbe....forsette på mit Prosjekt.

Skrevet

I morgen skal jeg:

På jobb

Farge øyenvipper og nappe bryn på salong

Trene

Skrevet

avspasere på jobben

bestille time hos legen

olje terrassen og rake mer ute om været tillater det

kaffekos med naboene :)

Skrevet

Dra og trene, og kose meg med ungene mine :P

Skrevet

Full fart med unger og få besøk av tanten min........ :)

Skrevet

I. o. m. jeg jobbet i går og i dag, har jeg FRIII i morgen... :-)

Men her i huset står oppgavene i KØØØ... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...