Gå til innhold

Utseende er ikke grunnen til at du er singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir oppgitt av å lese om alle som tror at grunnen til at de ikke får seg kjæreste er fordi de ikke er pene nok. Mindre attraktive mennesker har ofte kjærester, så vel som attraktive.

"Hvis jeg bare hadde vært pen ville jeg hatt kjæreste". Gi dere!

Man er ikke lykkeligere bare av å være pen

Anonymous poster hash: 57c9e...81e
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir oppgitt av å lese om alle som tror at grunnen til at de ikke får seg kjæreste er fordi de ikke er pene nok. Mindre attraktive mennesker har ofte kjærester, så vel som attraktive.

Si det til kvinner og 97 prosent av dem vil :skratte: hånlig.

Skrevet

Vel, nu er det menn som driver og maser om at kjæresten skal være så himla pen.

• Liker 14
Skrevet

Aldri hørt noen si at de ikke får kjæreste fordi de ikke er pene nok?

Det var slikt jeg tenkte da jeg var 14- 15 år og ekstremt usikker på meg selv.. Hallo liksom, jeg er fullt klar over at grunnen til at jeg fortsatt er singel er fordi jeg har en kjedelig personlighet!

• Liker 3
Skrevet

Jada, mindre attraktive mennesker har kjærester de. Men ikke pokker om jeg gidder ha noen på mitt eget nivå, da blir jeg heller evig singel.

Du skjønner; man kan ha standarder selv om man er under par selv. Man må bare være bevisst på at det blir tilnærmet umulig å fylle dem.

• Liker 2
Skrevet

Men sjansen for en attraktiv partner er mindre. Og da er det vel ofte like greit å la være.

Skrevet

hva er pen da?

store pupper helst i plast

hår kjøpt på obs som er limt på sånn at det blir unaturlig langt ot tykt

botox her og der i trynet

og 15 lag med sminke

= sirkus klovn

kan ikke se annet at du blir ulykkelig i lengda

syns ikke noe om det der og ikke er det pent heller. Heller ikke menn som driver på sånn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes jeg er pen og har en tiltrekkende kropp, men likevel tiltrekker jeg alltid dem som ingen vil ha/mindre attraktive menn. Er overfladisk at jeg tenker slik, men jeg vil jo ha en mann som er kjekk. Dette viser da at utseende har null og niks med dette å gjøre. Om jeg hadde vært utadvendt ville jeg nok klart å tiltrekke en himmlende kjekk mann som alle kvinner vil ha. But I'll continue to dream on... :danse:

Anonymous poster hash: 78c7f...9a4
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke greit med en som er mindre pen da? Må da være et sabla styr å være sammen med disse modell kjekke mennene, som alle kvinner vil ha, og som er vant til å p*** rundt? Jeg startet min kjærlighets karriere slik, og aldri igjen sier jeg bare, bedre å gå ned i standard og leve med en som det ikke er så mye styr med :P

Hadde en kjempepen venninne som bare drev på med playere før, hun tok pg til vettet og har nå en kjæreste som er så iøynefallende. Hun har det mye bedre!

Anonymous poster hash: bd999...1d1

• Liker 3
Skrevet

jeg er vel langt ifra noen modell selv, men ikke vil jeg ha en "filmkjekk" fyr heller, synes de ser kunstige ut ;)
naturlig og normalt er bra i mine øyne.
Grunnene til at jeg er singel er nok mange, en viktig er nok at jeg hverken har vært spesielt mottakelig for å være noe annet i mange år. En annen er at de personene jeg synes er spennende ikke er så lette å treffe på, de er gjerne som meg. Enten på tur eller foran PC'n. Og det skal jo litt til å tilfeldigvis snuble over en passende person når man går rundt i skogen, stort sett ser jeg jo ingen andre overhodet.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aldri møtt på en kvinne som tror hun blir lykkelig bare ved å være pen. Men at det gir fordeler er det ingen tvil om.

Gjest abcdefgh
Skrevet

hva er pen da?

store pupper helst i plast

hår kjøpt på obs som er limt på sånn at det blir unaturlig langt ot tykt

botox her og der i trynet

og 15 lag med sminke

= sirkus klovn

kan ikke se annet at du blir ulykkelig i lengda

syns ikke noe om det der og ikke er det pent heller. Heller ikke menn som driver på sånn.

Tror det er svært få som synes dette definisjonen på pent :P Når det er sagt så har mindre pene kvinner utrolig mange hjelpemidler tilgjengelig for å gjøre seg presentabel nok til at det ikke er utseende det står på.

Skrevet

Når det er sagt så har mindre pene kvinner utrolig mange hjelpemidler tilgjengelig for å gjøre seg presentabel nok til at det ikke er utseende det står på.

Har ikke sett så mange som utnytter det akkurat.

Anonymous poster hash: 67c83...e08

Skrevet

Aldri hørt noen si at de ikke får kjæreste fordi de ikke er pene nok?

Har du ikke? Jeg har sagt det selv mange ganger, og jeg har mange veninner og ikke minst kunder som forteller meg at de tror det er årsaken til at de er single!

• Liker 1
Skrevet

Aldri møtt på en kvinne som tror hun blir lykkelig bare ved å være pen. Men at det gir fordeler er det ingen tvil om.

Nei ikke bare ved å være pen, men at det å være pen kan gi en større lykke en man føler, vet jeg at mange tenker og sier.

Skrevet

Jeg har blitt lykkeligere etter jeg ble penere. Var overvektg og meget misfornøyd med utseendet mitt. Nå har jeg gått ned en del og synes selv jeg har blitt penere. Har definitivt fått bedre livskvalitet av det fordi det gikk veldig ut over den når jeg brukte mye tid på å hate mitt eget utseende.
Har fått bedre selvbilde også.

Anonymous poster hash: 0e7b7...b56
  • Liker 2
Skrevet

Sophie Elise er prakteksemplaret på ekte skjønnhet.

Anonymous poster hash: c6b43...1e2
Skrevet

Hun med fake tan, fake boobs, fake lepper og hva nå mer annet hun har fake?

• Liker 3
Skrevet

Sophie Elise er prakteksemplaret på ekte skjønnhet.

Anonymous poster hash: c6b43...1e2

Det er jo fordi hun har fiksa på alt som går ann å fikse.

Anonymous poster hash: ce608...b17

• Liker 1
Skrevet (endret)

Et spørsmål folk burde stille seg selv er egentlig: Hva har du som person å tilby til en eventuell partner? Humor, kjærlighet, energi, innsikt, omgjengelig, osv er det jeg har i tankene.

Hadde en samtale med en kollega tidligere i dag om hvilke damer han likte. Han er forøvrig godt trent og populær hos damene. Han sa noe lignende som cuckold pleier å si (hore/madonna greiene). Han sa: "jeg kan godt ha en pen dame som pulevenn, men jeg blir ikke sammen med en som ikke har samme humor, samme verdier som meg, osv. Han ville jo selvfølgelig da ha en som var pen, og interessant. Poenget her er at det å være pen alene i grunn ikke gjør at man kommer lengre enn til sengen.

Synes folk gir opp for lett jeg. "Nei, jeg er ikke pen så derfor er det ikke vits for meg å prøve". Handler jo om å være litt smart å spille på de sidene og kvalitetene man har som gjør en attraktive..

Endret av .-L-.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...