Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 Trenger noen råd om dette. Er så lei av å bruke høvel. Har prøvd hårfjerningskrem i dag, men det funka ikke. (Den typen som skal smrøes på og dusjes av etter fem minutter). Er det noen som har bra tips? Lurer også litt på dette med å vokse i salong (legger og brazilian wax). Er det noen som har tips til hvor man kan få utført dette? Og hva koster dette?
Dagensdiva Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Hmm, hårfjerningskrem skal funke FINT. Etter 5 minutter sa du?Den skal det sitte på litt lenger..kommer vel ann på krem men mener hvertfall 10-12 minutter. Hvilken krem brukte du? Voksing fungerer bra, men krever tid og ro. Har gjort det i sallong..men husker ikke akkurat prisen..da jeg har gjorde mer enn bare leggvoksing...
LilleSol Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Jeg vokser legger og bikinilinje selv. Aldri noen problemer med det. Vokset faktisk de aktuelle områdene for halvannen time siden. Bruker Veet varmvoks, syntes den fungerer bra. Blir litt rød og sånn noen timer etterpå, men med løse klær og ro og fred blir dette borte igjen nesten med en gang! Ta deg god tid første gangen. Det er litt klin før man kan det, men etter noen ganger er det ikke noe problem. Vokser armene også btw. Syntes det er det letteste stedet, og der det gjør minst vondt. Kanskje et sted å teste det ut? Bare et tips fra meg!
Gjest Virvel Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Jeg vokser bikinilinjen selv, og det funker helt fint. Leggene blir fortsatt barbert, av den enkle grunn at det aldri "passer" å la håret bli langt nok til at jeg kan vokse det. Pleier også å vokse armene, og har samme erfaringer som LilleSol. Bikinilinjen kan være ganske vond, og i begynnelsen fikk jeg det ikke helt til heller, men øvelse gjør mester. Jeg bruker forresten Sessu-voks, synes det er den beste. Den koster vel rundt 100 kroner i parfymerier tror jeg, og kan brukes både varm og kald. Det følger med strips og spatel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå