Gå til innhold

ingen vei tilbake?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest klodrik

Hvis du skal ha sex med noen for første gang, noen som du aldri har sett naken før (en ny kjæreste eller ett ONS) - og så, når han/hun har fått av seg klærne, oppdager du "lyter" som gjør at du mister lysten, kanskje til og med synes vedkommende er direkte motbydelig - hva gjør du da? - gjennomfører du for å ikke såre vedkommende eller skape en pinlig situasjon, eller sier du at du ikke vil likevel og går/ber han/hun gå?

Eller hvordan ville du ha reagert om det var du som fikk høre at han/hun ikke ville likevel, etter at du hadde kledd av deg?

Ville selv ikke ha hatt sex med en som bydde meg imot, uansett hvor pinlig det ville blitt og hvor såret vedkommende ville bli, men ville forsøkt å gjøre avvisningen så skånsom som mulig. Og tror jeg ville blitt ganske såret og pinlig berørt om jeg selv hadde blitt avvist slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette høres ut ssom en noe spesiell situasjon :o Har du noe eksempel på en slik lyte som ville få deg til å miste lysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klodrik
Har du noe eksempel på en slik lyte som ville få deg til å miste lysten?

For meg personlig er det kanskje mye som skal til - men hvis hun f.eks. viser seg å ha utlagt tarm (med sånn pose for avføring på magen), eller svært stygge arr, eller pupper som henger langt ned på knærne, så ville det kanskje by meg imot.

Men det er nå svært individuelt hvor kresen man er - noen kvinner f.eks. ville kanskje trekt seg hvis mannen viste seg å ha svært liten penis, og noen menn ville trekt seg hvis dama har mye strekkmerker.

Men det er et hypotetisk spørsmål: HVIS en potensiell sex-partner viser seg å se annerledes ut enn du hadde forventet på en måte som DU føler er direkte frastøtende eller i hvert fall turn off - hvordan ville du ha reagert? Eller hvordan ville du ha reagert på at noen opplevde deg som utilfredsstillende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 30

Godt spørsmål- du selv er mann, ikke sant?

Jeg ville ha foretrukket at personen var helt ærlig med meg. Hvis det var en skavank ved meg (stor mage, rar vagina, merkelig kropp, dårlig ånde, etc.) vil jeg at mannen/ONS/kjæresten sier det klart og tydelig rett ut! Jeg foretrekker den brutale sannheten- hater usikre, vage svar som ikke gir noen svar!

Hvis det var MEG som så en kropp for første gang, f.eks. med et ONS, kommer det jo an på om jeg er full...hvis jeg har drukket endel på byen, er det jo ikke sikkert jeg registrerer "detaljer". Men jo mer voksen man blir, jo mindre full pleier man å være :wink: så la oss si at mannen hadde en liten/svært liten tiss..Hvis den var sjokkerende liten..hm..ikke godt å si: kan godt hende jeg hadde gjennomført uansett, fordi jeg ville prøve det ut. Men da hadde jeg ikke truffet ham mer. Hadde dumpet pga. det, og hvis han spurte hvorfor ville jeg ha gitt ham grunnen på en pen, men ærlig måte.

Hvis det var andre ting som at jeg ikke likte kroppen naken...at den var frastøtende og at jeg ikke tente på den, ville jeg ha trukket meg og fløyet ut døren!

Har du selv sagt "nei" til en jente fordi hun hadde hengepupper eller bollemus?

Jente, 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klodrik
Har du selv sagt "nei" til en jente fordi hun hadde hengepupper eller bollemus?

Nei, har ikke selv fått noen ubehagelige overraskelser (bollemus er jo forresten digg :Hehe: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel stor forskjell på om dette var en ny kjærste eller en tilfeldig person man treffer på by'n, hva?

Kjæresten er man glad i...

Jeg synes dette høres hypotetisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...