AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Har du kontroll på cirka hvor mye sex dere hadde i tiden rundt eggløsning den perioden du ble gravid? Hvor ofte hadde dere sex? Gjorde dere noe annerledes ifht de periodene du ikke ble gravid?Anonymous poster hash: 99cea...e51
Gjest Doh Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Vi hadde mye mindre sex enn de foregående PP'ene, men vi traff tydeligvis den ene gangen vi hadde sex rundt eggløsning. Visste forresten ikke at jeg skulle ha eggløsning rundt da, for syklusen var plutselig 10 dager kortere enn normalt Ellers gjorde vi ikke noe spesielt.
MsPaddington Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Vi stresset ikke noe med det, det hadde liksom ikke noe hast for oss, så vi bare fortsatte som normalt, minus p-piller Tok ca. 7-8 måneder før jeg ble gravid. Kunne sikkert tatt kortere tid hvis vi hadde kjørt mer på!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Den helgen mini satt hadde vi unormalt mye sex. Hadde oss minst 6 ganger fra fre-søn. Veldig tilfeldig. Jeg hadde bare en umettelig lyst den helgen Til vanlig hadde vi oss ca annenhver dag.Anonymous poster hash: 418f9...96b
Eiva Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Hadde mye mindre sex enn de to tidligere prøveperiodene. Hadde det så travelt så vi rakk bare å gjøre ett forsøk. Traff visst akkurat med det.
Gjest vilma2000 Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Hadde sex annenhver dag ca + at jeg prøvde wild yam den perioden jeg ble gravid. Brukte 8 mnd før vi ble gravide (ps:i denne perioden opplevde jeg en ma også da, så kan si jeg ble gravid etter 6 mnd og så 8 mnd)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Har du kontroll på cirka hvor mye sex dere hadde i tiden rundt eggløsning den perioden du ble gravid? Hvor ofte hadde dere sex? Gjorde dere noe annerledes ifht de periodene du ikke ble gravid?Anonymous poster hash: 99cea...e51 Jeg trur kanskje jeg er veldig fruktbar. Nr 1 hadde vi sex 2 ganger. Uten å tenke over eggløsning osv. Så var vel litt flaks vi hadde sex rundt eggløsning. Hadde akkurat sluttet med p-pille og fått blødninga etter ent brett, så fikk jeg ikke igjenn mensen, men ble gravid.Vi tok det veldig easy. Prøvde ikke, men tenkte mere det skjer vist det skjer. Så var planlagt, men prøvde ikke intenst. Nr 2 så hadde jeg tatt ut hormonspiralen (tåler dårlig prevensjon) Så ville ha en til, men tenkte å unngå desemberbarn da. Og skulle vente til april med å prøve, og hoppe av i svingen før den tid. Sluttet med spiral i februar, passet på å hoppe av, og så lot han være å hoppe av i mars. Så husker jeg sa til han? Hva gjorde du nå? han sa ville ikke du ha en unge til? Jo, men ville vente til april med å prøve. Er jeg gravid nå, så blir det et desemberbarn! Og det ble det Rett oppi jula også. Nr 3 har en annen far. Hadde vel igrunn mast lenge på å få et barn med han, men han var ikke klar. Men så fant han ut at han faktisk ville prøve. Gikk ikke etter eggløsning der heller, men hadde vel sex jamnt, men langt fra hver dag. Klaffet med engang der også. Så mitt tips, ikke stress med eggløsningstester og tenkte så mye på det. Har hørt med flere som har slitt med å bli gravide at de har tenkt for mye på det, og når de på en måte har gitt opp håpet, så vips satt det en spire der Jeg er vel kanskje mere av de heldige da. Anonymous poster hash: afbe8...dd4
lykkestor Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Vi hadde sex to ganger den måneden det klaffet.Hadde oftere før:-)
desert_rose Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 En gang, en uke etter antatt eggløsning (ble gutt) vist seg vi blir lett gravid.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Når vi prøvde å bli gravide med nr 1 hadde vi vanligvis sex annenhver dag i eggløsningsperioden(prøvde i nesten 1 år). Men den mnd jeg be gravid hadde vi bare sex en gang. Brukte eggløsningstest og hadde sex ca 36 timer etter siste positive, så det må ha vært på tampen av eggløsningen også. Graviditet nr 2 var ikke helt planlagt. Brukte ikke prevensjon og var litt "uforsiktige" for nært(2 dager før) eggløsningen. Og sex bare en gang denne gang også. Anonymous poster hash: 18d10...bda
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Jeg vet ikke om du kommer til å hate mitt svar, men jeg har nettopp lest om en studie som så på akkurat det - om det å ha sex hver dag, eller annen hver dag (som anbefalt) eller bare en gang -den dagen før EL - om hyppigheten påvirker resultatet. Studiet konkluderte med at nei, ingen betydelig påvirkning. Så så lenge dere faktisk har sex på EL dagen eller dagen før, har dere ca 30% sjanse å bli gravide, og hvor mange ganger dere hadde sex før eller etter, betyr ikke noe. Anonymous poster hash: 70f05...641
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Æsj, har man sex når man er GRAVID!!! Tenk at man berører ungen med penishodet da. omg, Gud, jeg ber deg at mine foreldre ikke gjorde det, eeeeeeeeeeeeeeeeewk!!!!!! Anonymous poster hash: 91766...232
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Æsj, har man sex når man er GRAVID!!! Tenk at man berører ungen med penishodet da. omg, Gud, jeg ber deg at mine foreldre ikke gjorde det, eeeeeeeeeeeeeeeeewk!!!!!! Anonymous poster hash: 91766...232 Spørs om du ikke har litt å hente på å lese deg opp på anatomi...Anonymous poster hash: 619b3...71e 1
Thinkerbelle Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Ca annenhver dag fra etter mensen. Hver dag fra og med positiv EL test.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Hadde forsøkt annen hver dag fra minnstrasjonsslutt i flere måneder, så den måneden vi ble gravid var det hver dag samt to ganger på sålve el dagen (brukte fertilitetsmonitor den måneden). Aner ikke om hyppigheten hadde noe å si.Anonymous poster hash: ed955...337
Amens Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Jeg fikk orgasme nesten hver gang vi hadde sex.
Bestee Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Annenhver dag uken før el. Siste gang dagen før el.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Med nr 1 var vi aktive med prøvingen. Hadde vel sex hver dag el-testene var positive. Med nr 2 hadde jeg sluttet på prevensjon, men vi var ikke særlig aktive. Mannen lurte på om en ikke måtte ha sex for å bli gravid Anonymous poster hash: 942c7...38c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 En gang, på EL-dagen. Anonymous poster hash: faf9a...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå