AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg har datet en helt fantastisk mann en kort stund nå. Første uken gikk veldig fort, vi snakket sammen og så hverandre hver dag. Alt sa bare pang (i positiv forstand). I det siste nå har vi av naturlige årsaker ikke møttes pga vi har hatt mye å gjøre på hver vår kant, han er på forretningsreise og jeg jobber også mye. Men han har gitt uttrykk for at han vil treffe meg når han kommer hjem igjen, opptil flere ganger faktisk. Det har vært helt stille fra han i en uke nå (nå har riktignok ikke jeg gitt lyd fra meg heller) men allikevel har jeg sittet med en godfølelse på at han vil ta kontakt når han kommer hjem igjen. For meg virker det logisk at han gjør det, han har visst ganske mye interesse for meg på forhånd. Han har jo forsåvidt fått det mange gutter bare er ute etter, men fortsetter og si at han vil treffe meg når han får tid. Av erfaring så gidder ikke gutter svare så mye på meldinger og ville treffes igjen når de har fått sexen sin.. Som sagt har jeg hatt en god magefølelse på dette, jeg føler ikke at han lurer meg, jeg føler ikke at han bare er ute etter å komme ned i buksen på meg. Men så snakket jeg med en venninne om dette, hun syns det var rart at han ikke har tatt kontakt med meg mens han har vært bortreist. Synes dere det også? Personlig tenker jeg det er greit med litt space i og med første tiden ble så intens, eller er jeg helt på bærtur? Jeg kjenner at jeg har begynt å tenke litt mer på dette og at den gode magefølelsen min begynner å gå bort, men jeg tror jeg blir veldig påvirket av hvem jeg prater med. Snakket med en annen venninne som hadde en helt annen oppfatning og mente at dette ikke var noe å stresse med, han gir nok lyd fra seg når han kommer hjem igjen. De er ærlige venninner begge to. Tipper bare det handler mest om deres egne erfaringer om menn. Nå ble dette langt og sikkert fryktelig uoversiktlig, men hva tenker dere? Stemmer stortsett magefølelsen? Bør jeg fortsatt tenke positivt? Hvis ikke han tar kontakt, bør jeg gjøre det? Eller bør jeg bare glemme hele fyren? Har han bare vært ute etter sex? Hjelp... Anonymous poster hash: e3949...eb1
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor må han vente til han kommer hjem med å ta kontakt? Dere har jo mobiltelefoner? Det går jo an å sende en sms? og hvor lenge er han borte? En uke? På ferie med familie eller kjæresten kanskje?
Gjest Heartbeat Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Det er jo unormalt om han hadde vært forelsket å ikke kontakte deg i løpet av en uke. Da får jeg på følelsen at han ikke tenker så mye på deg. Enten det eller at han er av den typen som venter på at jenta skal ta kontakt 1
jita Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Man trenger jo ikke å snakke sammen hver dag, men helt i spesielt i starten så føler jeg at det er vanlig at man sender noen meldinger til den andre parten.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Jeg kunne fint ikke tatt kontakt på en uke, om jeg var bortreist og opptatt, selv om jeg var interessert og forelsket. Folk er ulike. Du finner ut av det når han kommer tilbake . Fortsett med,den gode magefølelsen din du. Ikke noe vits i å tenke negativt i denne situasjonen. Det gjør deg bare usikker.
Gjest Miranda2011 Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Ikke stol så mye på venninner, de mener det godt, men snakker ut ifra egne erfaringer som ikke har noenting med ditt forhold å gjøre. Send han ei melding du, kanskje han tenker det er din tur? Fortsett å lytt til magefølelsen din, den stemmer alltid.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Ikke stol så mye på venninner, de mener det godt, men snakker ut ifra egne erfaringer som ikke har noenting med ditt forhold å gjøre. Send han ei melding du, kanskje han tenker det er din tur? Fortsett å lytt til magefølelsen din, den stemmer alltid. Veldig sant dette med venninner og egne erfaringer, folk er jo forskjellige Hmm, han skulle være borte en ukes tid. Hvis ikke jeg hører noe fra han innen midten av uka, får jeg høre med han. Det kan jo være som du sier at han tenker at det er min tur. Han har jo stortsett tatt intiativ til å møtes og kanskje vil kanskje ligge litt lavt nå for å se om jeg er like ivrig... Haha, nå blir jeg en sånn teit dame som finner på unnskyldninger for at han ikke har sendt melding eller ringt! Jaja, som sagt har en god følelse på dette og til og med fornuften min sier at han faktisk kan være interessert... Vi får se Anonymous poster hash: e3949...eb1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Klassisk overanalysering og småhysteri fra min side her. Han hadde mistet telefonen sin og dermed alle nummerene sine, så han troppet like så greit opp der han visste jeg var for å se meg igjen. Så møttes vi på kvelden Ts Anonymous poster hash: e3949...eb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå