MarianneE Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Etter og lest her og der på KG om at bloggerne ligger på inntektstopper osv... Jeg lurer jo på om de shopper bort alle pengene, sparer de noe, investerer de pengene, tro eller går alt til sminke, restylan, vesker og klær? Jeg mener... de tjener jo masse på og skrible på nettet! Håper de tenker LITT på at de er fordømt heldige som tjener såpass mye som noen av dem gjør, og setter inn på sparekonto.... Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Om vi tror bloggere sparer? Det var da veldig en veldig spekulativ problemstilling, hvordan skal noen kunne vite det hvis de ikke har sagt det? Anonymous poster hash: 1195e...0aa 1
Gjest Funky Punk Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 De aller færreste får utbetalt så mye som 100.000:- slik mange her tror. Det skal jo skattes, momses, trekkes her og der eller hva nå alt heter. Min mann kan også tjene 100.000:- pr mnd, men likevel så kan det hende at han ikke sitter igjen med mer enn 30.000:- som han faktisk kan bruke. Og da er det jo regninger og faste utgifter som kommer i første rekke...ikke lek og moro
sibylla Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Etter og lest her og der på KG om at bloggerne ligger på inntektstopper osv... Jeg lurer jo på om de shopper bort alle pengene, sparer de noe, investerer de pengene, tro eller går alt til sminke, restylan, vesker og klær? Jeg mener... de tjener jo masse på og skrible på nettet! Håper de tenker LITT på at de er fordømt heldige som tjener såpass mye som noen av dem gjør, og setter inn på sparekonto.... Hva tror dere? Selvsagt sparer de masse du kan jo tenke deg selv om lønna di var på 100-200 000 hver mnd.... Blir alltids noe igjen da.og mesteparten av behandlingene de gjør får de i tilegg (til svære lønna) gratis...så jo fotballfrue fikk hår til 12000 gratis for bare noen uker siden og i går nytt hår igjen... All klærne de viser med link har de ofte fått gratis og ser jo samme klærne til ulike bloggere,ofte skriver de ikke ordrett at de fikk alt gratis men pakker det inn med feks,se hva som landa her i går ol... Er nok ikke mange ting de må kjøpe selv.attpåtil gaver fra lesere som sikkert tror det står dårlig til med dem.... Kjenner ei som blogger og er som regel full postkasse hver dag siden de får fra alle kanter,sponsorere. Er vel ikke uten grunn de fleste leier skydyre leiligheter,er jo fordi skrible noen linjer hver dag gjør de millionærer.
sibylla Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 De aller færreste får utbetalt så mye som 100.000:- slik mange her tror. Det skal jo skattes, momses, trekkes her og der eller hva nå alt heter. Min mann kan også tjene 100.000:- pr mnd, men likevel så kan det hende at han ikke sitter igjen med mer enn 30.000:- som han faktisk kan bruke. Og da er det jo regninger og faste utgifter som kommer i første rekke...ikke lek og moro. De har sagt rett ut at de får så mye enkelte mnd,og da etter ting er trekt fra,rart mange sliter med tro på det når de feks får tre til fem tusen på hver reklame på siden blir det jo fort mange tusen ,uansett hva som trekkes fra .greit det skattes men at det skattes så mye er nok ikke sant.er jo skrevet innlegg om at tjente over en mill ol... Vanlige folk bruker jo lønna til kjøpe klær og alt de trenger mens bloggere slipper dette da de får mesteparten av dyr sminke og klær gratis dette er jo i tilegg til lønna.hadde de hatt 30 000 bruke hadde de ikke hatt råd bo slik de gjør eller ha haugen av designervesker..ikke minst reise på ferie en gang hver 14. Dag.
MarianneE Skrevet 31. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2013 Om vi tror bloggere sparer? Det var da veldig en veldig spekulativ problemstilling, hvordan skal noen kunne vite det hvis de ikke har sagt det? Anonymous poster hash: 1195e...0aa Det var overhodet ikke meningen og være spekulativ, men man får jo fort inntrykk av at de tjener godt og shopper bort alle pengene. Poenget mitt var vel mer at jeg håper de tenker langsiktig og sparer litt. Skjønt... easy come, easy go er det jo noe som heter...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Det var overhodet ikke meningen og være spekulativ, men man får jo fort inntrykk av at de tjener godt og shopper bort alle pengene. Poenget mitt var vel mer at jeg håper de tenker langsiktig og sparer litt. Skjønt... easy come, easy go er det jo noe som heter... Hvorfor håper du det egentlig? Høyt forbruk skaper arbeidsplasser. Anonymous poster hash: f56c5...775
Gjest Magdalene Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Det var overhodet ikke meningen og være spekulativ, men man får jo fort inntrykk av at de tjener godt og shopper bort alle pengene. .. De fleste blir jo sponset med masse klær og sko og diverse, så da slipper de å shoppe bort pengene sine
stina_00 Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Hår til 12000? Hvor står det? Er det ikke 25% eller noe de må skatte av slike gaver? Isåfall må hun betale 3000 for parykken, og siden hun fikser håret oftere enn andre skifter truse så blir det maange tusen på hår iløpet av året.
Adhara Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Dere glemmer at de må skatte av alle gaver over en viss sum (tror jeg), så de sitter vel ikke igjen med riktig så mye som dere tror.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Sykt at enkelte bloggere tjener mer enn høytutdannende folk. Anonymous poster hash: a1f90...f53
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor er det slik at alle prøver å forlange at de skal vite hva bloggere tjener? Spør du kassa dama på kiwi hva hun tjener? Spør du om hva snekkern din tjener? Jeg syntes slike spørsmål er så uhøfflige, og siden mange har bloggen sin som en jobb så burde da de også få ha et privatliv. Makan... Heldigvis er sånt privat for de som vil ha det privat. Anonymous poster hash: 9614e...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå