Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 jeg er en jente på 20, snart 21 år.. Mitt problem er en litt for stor mage. Etter en fødsel ser den ikke like lækker ut længre... Bare d å kjøp bukse e et mareritt. Må gå på mamma avd å finne klær.. e SÅÅÅ flaut! Den e så stygg, stor å flat at æ ikke går så mye ut i heletatt pga den.. Heng liksom nedover trusekanten.. Føle at alle ser på mæ å flira... æ å samboern planlægge en liten en tell, men etter d så hadde d vært fint å se ut som et kvinnfolk igjæn... nån som har ærfaring ang dette? liksom, kjækt å vet vest æ finn ut æ har råa tell d... Å vet dåkker ka sånt kosta sånn ca? håpe på svar
Gjest Cuddly Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Er ikke sånn "etter fødsel - mage" greit å få operert uten å betale mer enn egenandel? Vet om så mange som har gjort det...
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #3 Skrevet 24. april 2004 har hørt at man kan få lege t å henvise vest man føle sæ skikkeli hemma av d.. men lure mæst på kor my sånt koste å sånt... ka dæm eventuelt vil gjøre... har vurdert d mange ganga. føle mæ som en fettkladd når æ e ute me vænnan... dærfør så sett æ mæst heime. ikke et liv æ ønske mæ t evig tid..
Smurfa Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 Er ikke sånn "etter fødsel - mage" greit å få operert uten å betale mer enn egenandel? Vet om så mange som har gjort det... Hadde en kollega som fikk fjernet overflødig skinn på magen, men hun fikk beskjed om at hun måtte være sikker på at hun ikke skulle ha flere barn. Resultatet ville mest sannsynlig ikke forbli bra etter evt ny graviditet. For at man skal få dekket en slik operasjon må man ha ganske mye løsskinn.. Kjenner også ei som fikk utført en slik operasjon i Trondheim forrige uke, og prisen kom vel på rundt 30000...Dette betalte hun selv. Som hun sa; hun investerte gladelig penger for å bli fornøyd med kroppen sin igjen. Denne dama var godt voksen og hadde født de ungene hun skulle ha. Kontakt legen din og hør om hvilke muligheter du har. Hvis jeg var deg, ville jeg ventet til jeg hadde fått de barna vi ønsket oss, og deretter fått ordnet magen. Lykke til! Smurfa
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #5 Skrevet 24. april 2004 har jo planer om fleire unga, så blir ikke før sistemann e kommet til... får håpe man har råd da
Gjest Cuddly Skrevet 25. april 2004 #6 Skrevet 25. april 2004 Viss det er sånn at du føler deg så hemmet at du helst ikke går ut, så vil jeg tro du får det dekket...
momo Skrevet 25. april 2004 #7 Skrevet 25. april 2004 Tror det koster et sted mellom 25 000 og 30 000. Jeg skal få sånn opperasjon nå, jeg får det gratis, det er på grunn av at jeg har eksem i hudfolden. Bli ferdig med å få de barna du vil først, så prat med legen din. De var ganske skeptiske til og gi meg opperasjonen siden jeg har bare fått ett barn og er bare 25 år. Så jeg måtte virkelig overbevise de om at jeg ikke skulle ha flere barn. :-) :-)
*lyseblå* Skrevet 25. april 2004 #8 Skrevet 25. april 2004 Hvor lenge er det siden du fødte? Du vet, det tar litt tid før magen og huden trekker seg sammen igjen. Husk at magemusklene din har blitt strekt rundt den store magen din og da må du også jobbe litt for å få de stramme igjen (mageøvelser). Du er dessuten ung, og da er huden din mye mer elastisk. Så jeg ville gitt det litt tid og trening
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 har trena, om ikke kvær dag, så veldi ofte... går lange tura me unge å hund + trening heime.. sit-ups o.l.. e 15 snart 16 mnd sia han kom tell.. d funke på andre plassa(lår å rompa) men magen heng som et slips...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå