Gå til innhold

Ingen venner eller kjæreste, og dårlig kontakt med familie - livet er trist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man da?

Jeg føler meg så alene, men prøver å gjøre det beste ut av det.

Føler jeg ikke får kontakt med noen, og føler alle har sine venner og familier.

Er trist .. :sukk:

Anonymous poster hash: 3ea87...339
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du? Har du evt. noen kolleger du kan bli bedre kjent med? Interesser?

Skrevet

Jobber du? Har du evt. noen kolleger du kan bli bedre kjent med? Interesser?

Ja, jeg jobber, men det er bare mannfolk, så og si. De er hyggelige, men jeg har ingenting til felles med de..

Skal bytte jobb snart, men det er noen mnd til. Da blir det en mer kvinnedominert jobb.

Sliter en del med sosial angst, så har ikke turt å være med på noe - enda.

Ellers har jeg jo noen venner, som ikke er så nære lenger. Vi har sett hverandre 1 gang i året, kanskje .. Bor en venninne i samme by som meg, men vi sees annenhver mnd, og de siste gangen jeg har møtt henne har jeg følt at vi er blitt litt for forskjellige, og hun er ikke så hyggelig lenger. Det gir meg ikke så mye å være med henne, og jeg tror hun bare er med meg fordi hun føler hun må. Hun har mange venner selv som ikke jeg kjenner.

Familien min bor også i nærheten, men har et anstrengt forhold til de, så det holder å møte de til jul og påske...

Skrevet

hvor gammel er du? er du ung kan du jo flytte inn i et kollektiv! da jeg bodde i kollektiv ble jeg godt kjent med vennene til de jeg bodde med og vi hadde en del fester. har ikke kontakt med de jeg bodde med, men henger en del med de jeg møtte via dem :)

Anonymous poster hash: 2033b...2d3
Skrevet

hvor gammel er du? er du ung kan du jo flytte inn i et kollektiv! da jeg bodde i kollektiv ble jeg godt kjent med vennene til de jeg bodde med og vi hadde en del fester. har ikke kontakt med de jeg bodde med, men henger en del med de jeg møtte via dem :)

Anonymous poster hash: 2033b...2d3

Jeg er 30. Vet ikke om jeg er for gammel til det, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...